Ulf Egon Christian Scheffold

Reinslettveien 92 A 8009 Bodø

Siste vurderinger av Ulf Egon Christian Scheffold

Drømmetannlege rett å slett

Klinikk: Tannlege Ulf Scheffold Skrevet

Jeg er en komplisert kasus med langtkommet paradontitt + dårlig tannstatus ellers. Jeg har gruet meg veldig for tannlegetimen. Tannlegen var rolig og professionell i sin fremgangsmåte og jeg fikk en objektiv vurdering. Han informerte meg om mine framtidige behandlingsmuligheter. Jeg forlåt tannklinikken meget fornøyd og er ikke redd for flere besøk hos tannlegen Ulf Scheffold. Alle tiders tannlege.

Det flotteste tannlegeopplevelse jeg noensinne hadde

Klinikk: Tannlege Ulf Scheffold Skrevet

Jeg er i utganspunkt engstelig og holder meg lengst mulig unna tannlegen.
Da jeg var nødt til å få tannbehandling fikk jeg meg en skikkelig positiv opplevelse. Hele behandlingsforløpet var preget av trygghet og god og grundig informasjion. Ulf jobbet nøyaktig og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Jeg gruer meg ikke lenger for tannlegen fordi jeg har stor tillit til at Ulf kan fikse hva som helst på sin fantastisk rolig måte. Anbefales på det varmeste!

Rask i vendingene

Klinikk: Tannlege Ulf Scheffold Skrevet

Flere opplevelser med denne tannlegen gjorde at jeg måtte bytte tannlege fordi jeg ikke følte jeg kunne stole på ham. Jeg skulle inn for å fylle noen etsehull, men han endte med å fikse noe han syntes var viktigere, og da ble det så raskt gjort at jeg endte opp med ei for høy tann og enda mer tannpine. Han sier lite om hva han gjør mens han holder på, og jeg følte at jeg bare måtte stole på at det han gjorde var riktig, mens jeg var svært usikker på om det var riktig. Da jeg byttet tannlege fant jeg ut hvordan man skal bli behandlet. Jeg anbefaler ikke denne tannlegen til en med tannlegeskrekk, i alle fall.