Simen E. Kopperud

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)

2005

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Prisliste

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)
Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Simen E. Kopperud er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Simen E. Kopperud

Dyktig tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Simen er en person som er flink i jobben sin, flink til å fortelle hva som skjer og spør ofte om det er vondt eller om noe er ubehagelig. For dere der ute med tannlegeskrekk er Simen en tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste. Selv sliter jeg med at jeg ofte er på vei til å sovne under behandlingen. Simen er oppskriften på hvordan en tannlege burde være.

Tannlegeskrekk

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har gått til Simen siden i noen år nå og han er en veldig dyktig tannlege som fikk bort min tannlegeskrekk som jeg har hatt i noen år.

Så nå bruker jeg kun han og går regelmessig hvert år

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Simen, en fantastisk og rolig varm person.

Jeg hadde ikke gått til tannlegen på 16-17 år grunnet ekstremt tannlegeskrekk. Jeg ringte og varslet dette før besøket, og ble tatt godt i mot av alle der nede med forståelse for min skrekk. Første time var mer bli kjent med tannlegen, fjerning av tannstein og gjennomgang av hva jeg måtte gjøre. Etter to besøk var min store frykt borte og jeg kunne besøke dem igjen uten svettetokter. Simen er ikke bare faglig dyktig, beroligende og virkelig proff, men også litt psykolog som gjør det godt å møte forståelse. Billig ble det også. Anbefales på det varmeste!!