Simen E. Kopperud

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Mann, 38 år

Autorisert 2005
Simen E. Kopperud er tannlege i Oslo

Klinikk

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Simen E. Kopperud

Tannlegeskrekk

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har gått til Simen siden i noen år nå og han er en veldig dyktig tannlege som fikk bort min tannlegeskrekk som jeg har hatt i noen år.

Så nå bruker jeg kun han og går regelmessig hvert år

Veldig dyktig og trivelig tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg har gått til Simen de siste 6-7 årene, han er en veldig trivelig og faglig dyktig tannlege. Det er veldig få tannleger som prater pasienten gjennom alt som skjer underveis i behandlingen. Jeg har gjennomført rotfylling, normale fyllinger, trekking av visdomstenner, ja egentlig det meste uhyggelige man kan gjøre hos tannlegen og Simen har gjort dette til en grei opplevelse :)

Kurerte min tannlegeskrekk

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Simen, en fantastisk og rolig varm person.

Jeg hadde ikke gått til tannlegen på 16-17 år grunnet ekstremt tannlegeskrekk. Jeg ringte og varslet dette før besøket, og ble tatt godt i mot av alle der nede med forståelse for min skrekk. Første time var mer bli kjent med tannlegen, fjerning av tannstein og gjennomgang av hva jeg måtte gjøre. Etter to besøk var min store frykt borte og jeg kunne besøke dem igjen uten svettetokter. Simen er ikke bare faglig dyktig, beroligende og virkelig proff, men også litt psykolog som gjør det godt å møte forståelse. Billig ble det også. Anbefales på det varmeste!!