Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Autorisasjon (2006)

TannGalleriet Høvik Telefonnummer67 12 42 5467 12 42 ...
H.O. Bangsvei 17, 2 Etasje 1363 Høvik
Maryam Moneer Ahmad Yosofzay er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Dyktig og profesjonell tannlege

Klinikk: TannGalleriet Høvik Skrevet

Hun er meget dyktig, oppmerksom og god i det hun driver med, spesielt med engstelige pasienter. Anbefales !

Best tannlege jeg har vært bort i

Klinikk: TannGalleriet Høvik Skrevet

Dyktig, oppmerksom og vennlig tannlege. Best tannleger jeg har vært bort i, også god service. Anbefales på det sterkeste !

Beste tannlegen EVER!

Klinikk: TannGalleriet Høvik Skrevet

Hele familien har hatt Maryam som tannlege i lang tid nå. Hyggelig, snill og alltid morsom å være hos. Drar til henne for alt fra vanlige tannhelsesjekker, til rensning og tannblekning. Utrolig fornøyd! Som ung jente har jeg tidligere hatt en stor grad av tannlegeskrekk men hos Maryam forsvinner den helt. Hun er kjapp og effektiv! Anbefaler på det absolutt absolutt høyeste!

Bør bli bedre på større arbeide og kommunikasjon

Klinikk: TannGalleriet Høvik Skrevet

Jeg har gått til Tanngalleriet på Høvik ved tannlege Maryam Yosofzay i flere år.
Hun er dyktig tannlege når det gjelder små arbeide som hull, trekking av visdomstenner etc, men når det kommer til store prosjektert med porselenskroner på tenner, så mangler hun dessverre kunnskap og estetikk. Ny tannlege er funnet.

Kjempeflink

Klinikk: TannGalleriet Høvik Skrevet

Kjempedyktig tannlege. Men jeg bare må trekke ned en stjerne fordi hun har kommet med en litt moraliserende kommentar fordi jeg er ung med sykdom som er vanligst hos eldre, og som folk ofte antar er en livsstilssykdom. Det var ikke noe hyggelig, selv om det sikkert ikke var ment vondt. Men det er ikke profesjonell opptreden å ha meninger om pasienters sykdom, så derfor må jeg ha det med i vurderingen. Ellers er hun i godt humør og veldig hyggelig, så vil absolutt anbefale henne likevel!