Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Maryam Moneer Ahmad Yosofzay er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Beste tannlegen EVER!

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Hele familien har hatt Maryam som tannlege i lang tid nå. Hyggelig, snill og alltid morsom å være hos. Drar til henne for alt fra vanlige tannhelsesjekker, til rensning og tannblekning. Utrolig fornøyd! Som ung jente har jeg tidligere hatt en stor grad av tannlegeskrekk men hos Maryam forsvinner den helt. Hun er kjapp og effektiv! Anbefaler på det absolutt absolutt høyeste!

Hyggelig, imøtekommende og faglig dyktig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Maryam er helt fantastisk. Jeg har gått til henne i mange år i forbindelse med tannplager.Hun besitter mye kunnskap, og deler dette på en fin måte med pasienten. Maryam er direkte og ærlig, noe som gjør at det blir enklere for pasienten. Hun tar seg alltid tid til pasienten, og deler av sin rike kunnskap. Jeg er veldig fornøyd med å ble behandlet med respekt og forståelse. Jeg har aldri før opplevd så trygg og behagelig behandling hos en tannlege.
Kjempe behagelig å komme til deg hver gang Maryam. Du roe nervene og gjør en spesielt men fantastisk jobb.Hvis du ønsker å bli godt ivaretatt og respektert som pasient er det bare å gå hos Maryam.

Bør bli bedre på større arbeide og kommunikasjon

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Jeg har gått til Tanngalleriet på Høvik ved tannlege Maryam Yosofzay i flere år.
Hun er dyktig tannlege når det gjelder små arbeide som hull, trekking av visdomstenner etc, men når det kommer til store prosjektert med porselenskroner på tenner, så mangler hun dessverre kunnskap og estetikk. Ny tannlege er funnet.

Kjempeflink

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Kjempedyktig tannlege. Men jeg bare må trekke ned en stjerne fordi hun har kommet med en litt moraliserende kommentar fordi jeg er ung med sykdom som er vanligst hos eldre, og som folk ofte antar er en livsstilssykdom. Det var ikke noe hyggelig, selv om det sikkert ikke var ment vondt. Men det er ikke profesjonell opptreden å ha meninger om pasienters sykdom, så derfor må jeg ha det med i vurderingen. Ellers er hun i godt humør og veldig hyggelig, så vil absolutt anbefale henne likevel!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Dyktig, rolig og hyggelig. Fantastisk tannlege som anbefales uten tvil.