Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Maryam Moneer Ahmad Yosofzay er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Kjempeflink

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Kjempedyktig tannlege. Men jeg bare må trekke ned en stjerne fordi hun har kommet med en litt moraliserende kommentar fordi jeg er ung med sykdom som er vanligst hos eldre, og som folk ofte antar er en livsstilssykdom. Det var ikke noe hyggelig, selv om det sikkert ikke var ment vondt. Men det er ikke profesjonell opptreden å ha meninger om pasienters sykdom, så derfor må jeg ha det med i vurderingen. Ellers er hun i godt humør og veldig hyggelig, så vil absolutt anbefale henne likevel!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Dyktig, rolig og hyggelig. Fantastisk tannlege som anbefales uten tvil.

Fantastisk flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Utrolig glad jeg har denne tannlegen. Faglig svært dyktig, men også menneskelig forståelsesfull!! Anbefales 100prosent.
Hilsen en som har litt angst:)

Beste tannlege som finnes i Bærum

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Fornøyd og god service, sier alltid hva skal gjøres og hvordan kan behandles vidre. Tar jobben på alvor.

Utrolig behaglig og dyktig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

For en med mega tannlegeskrekk var dette en utrolig positiv og behaglig opplevelse. Meget god behandling med topp moderne utstyr. Veldig vennlig sekretær og dyktig tannlege. Full oppmerksomhet, godt håndarbeid og fin faglig forklaring. Anbefales,Anbefales !!