Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Maryam Moneer Ahmad Yosofzay er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maryam Moneer Ahmad Yosofzay

Misfornøyd

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Tannlegen mente jeg hadde 3 hull som var små som jeg burde ta. Samt en krone det var hast med å ta. Hun satt opp en ny time. Fikk pris. Dyrt. Jeg bestemte meg for å kansellere timen og få time hos en annen tannlege. Det viste seg det at jeg ikke hadde noen hull. Kun lite begynnende hull i den ene tann emalje og den ene rot fyllingen jeg har var veldig stabil og sterk. Det behøvdes rett og slett ingen krone per dags dato.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Dyktig, rolig og hyggelig. Fantastisk tannlege som anbefales uten tvil.

Fantastisk flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Utrolig glad jeg har denne tannlegen. Faglig svært dyktig, men også menneskelig forståelsesfull!! Anbefales 100prosent.
Hilsen en som har litt angst:)

Beste tannlege som finnes i Bærum

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Fornøyd og god service, sier alltid hva skal gjøres og hvordan kan behandles vidre. Tar jobben på alvor.

Utrolig behaglig og dyktig

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

For en med mega tannlegeskrekk var dette en utrolig positiv og behaglig opplevelse. Meget god behandling med topp moderne utstyr. Veldig vennlig sekretær og dyktig tannlege. Full oppmerksomhet, godt håndarbeid og fin faglig forklaring. Anbefales,Anbefales !!

Profesjonell og god

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Gir bra service, alltid blid og lett å få kontakt med. Hun tar deg god tid og hjelper gjerne lenger om nødvendig, og ber nestemann vente i mens. Tar jobben på alvor og gir gode behandlinger. Abefales sterkt!

Profesjonell og særdeles dyktig tannlege med glimt i øyet

Klinikk: Tanngalleriet Bærum Skrevet

Hyggelige og dyktige ansatte! Strekker seg langt for og finne en time som passer. Gjør ikke unødvendige inngrep bare for og tjene penger. Billigere behandling enn forventet. Flott arbeidsinnsats med et over snittet godt resultat :-)