Geirr Råum

Karl Johans Gate 13 0154 Oslo

Siste vurderinger av Geirr Råum

Dyktig tannlege

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Har godt hos Geir Raaum ved Stortorvet Tannhelsesenter i mange år, og er veldig fornøyd. Senteret har avansert utstyr og gjør grundig arbeid.

En utrolig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Når jeg for mange år sidene startet hos Geirr hadde jeg tannlegeskrekk. Den ble jeg raskt kurert for gjennom hans behagelige og utadvendte vesen. Geirr har tid til mennesker og jeg har gjennom mange år bare positive erfaringer.

Dyktig og personlig tannlege

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Geirr er faglig svært dyktig, meget nøye og gir god informasjon. Kjenner sine pasienter og alle besøk er svært behagelige. Anbefales uten tvil!

Elendig service

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

Måtte sitte nesten to timer i tannlegestolen for å få gjennomført en enkel behandling. Tannlege Geirr Raaum tok annen pasient innomellom. Mellom hver lille ting han gjorde, tok han pause. Fullstendig mangel på informasjon om hva som skjedde. Utstyr og behandlingen virket gammeldags i forhold til andre tannleger. Jeg opplevde ikke tillit til ham som profesjonell yrkesutøver.

En herlig mann

Klinikk: Stortorvet Tannhelsesenter Skrevet

utrolig flink til å få deg til å føle deg kofortabel, bestandig i et veldig godt og smittende humør. Anbefales til alle som har tannlege skrekk siden ahn er så positiv. Veldig god på smalltalk og husker ting du har sagt før slik at man føler seg som hans "favorittpasient" anbefales på det varmeste .:)