Tove Høie Brubakk

Schweigaards Gate 6 0133 Oslo

Siste vurderinger av Tove Høie Brubakk

Super tannlege

Klinikk: Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling Skrevet

Med en voldsom tannlegeskrekk har Tove fått meg nesten fri for denne de årene jeg har brukt henne. Hun opptrer rolig, men gjør jobben raskt som bare det. Tannlegeskrekken min er så å si borte, så lenge jeg vet at jeg skal gå til henne. Hun er profesjonell og ryddig og jeg vil anbefale henne på det varmeste

Super tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling Skrevet

Herlig energisk og hyggelig tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og jeg har aldri vært i bedre hender enn jeg er hos Tove. Hun legger alt til rette for pasienten, og tar den tiden du trenger. Anbefales på det sterkeste :)

Et energisk smil og effektive tannlegetimer

Klinikk: Sentrum Tannklinikk Spesialavdeling Skrevet

Brubakk får deg alltid til å føle deg komfortabel der du ligger med åpent gap. Hun er meget effektiv og før du har rukket å slumre av, er hun ferdig og ønsker deg velkommen neste gang/år. Jeg vil anbefale deg som er redd for tannleger/tannlegerom å komme hit. Hele "pakken" er så vennlig og avslappende. At Brubakk kler seg i rosa og lilla tannlegedrakt er også veldig sjarmerende. Jeg har aldri hatt noe problemer i etterkant av arbeid utført her, det selv etter flere år.

En tannlege å bli glad i.

dårlig og dyrt

Klinikk: Tannlege Tove Høie Brubakk Skrevet

jeg fikk annbefalt dette tannlegekontoret gjennom bekjente og dro dit for vanlig tannlegesjekk, mye var galt så de satte igang uten å kunne gi meg et prisannslag selv om jeg spesifikt ba om dette. Regningen ble skyyyyhøy. Den ene tannen begynte verke og jeg dro tilbake for å se om det var blitt gjort noe feil med nervene, dette besøket betalte jeg også full pris for, noe jeg syntes er ekstremt dårlig service. Godt over ett år har gått, og jeg har spart opp penger slik at jeg kan ta min verkende tann til en annen tannlege. Dette tannlegekontoret oppererer med ekstremt billig pris for tannhelsesjekk for studenter, men straks du går utover dette blir de rådyre. Styr unna er min annbefaling.