Amin Fadakar Bani

Nedre Rommen 5 C 0988 Oslo
Tlf: 22 21 02 96 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Amin Fadakar Bani er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Amin Fadakar Bani

Utrolig dyktig og serviceicinnstilt tannlege!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, serviceinnstilt, hyggelig og alltid tilgjengelig. Føler meg alltid trygg i tannlegestolen. Anbefaler på det varmeste!

tannlege skrekk kurert:D endelig kan jeg smile igjen:D

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på ca 10 år, på grunn av tannlege skrekk, tok meg mot til å kontakte Rommen tannlegesenter, hvor jeg fikk satt opp en time med Amin Fadakar, han var veldig beroligende og hjalp meg med å komme igang med behandlingen, noe som jeg skulle gjort for lenge siden. nærmer meg slutten på behandlingen nå og føler meg mye bedre psykisk, føler jeg kan endelig smile igjen og ingen smerter, alt er mye bedre:D så tusen takk til Amin Fadakar og rommen tannlege senter som har hjulpet meg. anbefales på det varmeste:)

Tannlege Fadakar er en veldig grei tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

En meget dyktig og forsiktig tannlege, som kommuniserer godt med meg. Han er flink til å takle tannlegeskrekk og forteller alltid hva han gjør.

forsiktig og flink

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Har slitt med tannlegeskrekk, men den tid er forbi. Føler meg hørt og trygg når jeg er her. Dyktige tannleger :)

Jeg har brukt denne tannklinikken i mange år.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Jeg er meget fornøyd ,har både fått utført broer ,kroner og plombering på tannklinikken.
Alt arbeid er utført på en hyggelig og omtenksom måte.
Jeg er også behandlet av tannpleier ,denne behandlingen er jeg også fornøyd med.
Jeg gir klinikken de beste anbefalinger.

Amin

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Meget fornøyd med tannlegen. God informasjon under hele behandlingen i en hyggelig og rolig atmosfære. Det samme gjelder dyktig tannpleier.

Amin er en meget behagelig person.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Ble tatt godt imot og pga. at jeg har en del medisinske utfordringer måtte det gjøres en nøye undersøkelse. Fikk veldig tillit til denne tannlegen. Behandlingene fortsetter.

Amin er en flott tannlege. Han er nøye og forsiktig.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Amin er en veldig grei tannlege. Han er nøye, forsiktig, behagelig og flott.

Er kjempe fornøyd med Amin:-)

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Har vert hos Amin flere ganger den siste tida. Var siste gangen i dag. Har vert fornøyd hele tida. Alle er blide og koslege:-)

veldig dyktig

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Endelig fant jeg en tannlege som er god til å informere og lett å snakke med han finner riktige og gode løsninger. Fantastisk

Dyktig!

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Jeg opplever tannlegen(Amin) som imøtekommende og dyktig og som er opptatt av å finne de beste løsningene for meg. Han er også flink til å informere underveis i behandlingen slik at jeg blir trygg på hva som skjer.

Suveren

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Som alltid hos Amin: jeg er fornøyd og trygg! Gode forklaringer før og under behandling, viser bilder av hvordan tannen er m.m. Veldig bra

gjennomgående dyktig. flink til å inkludere pas. ift behandling.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

beroligende og dyktig tannlege. anbefales på det høyeste. jeg har et nivå av tannlege skrekk som overgår de fleste, men her føler jeg meg trygg og ivare tatt. helt utrolig :)

Amin er god å ha når jeg har vondt og Helen er for travel.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Meget behagelig, godt humør, lett å snakke med, gir gode forklaringer, føler jeg er i de tryggeste hender!

Grundig og empatisk tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Dette var mitt første besøk og jeg ble godt mottatt. Tannlegen er grundig og gav god hjelp og informasjon. Empatisk og tydelig.

Forsiktig, høflig og hyggelig

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Jeg har blitt tatt veldig godt imot av Amin, skal ha et implantat, så det har vært vondt, men han er veldig forsiktig og tar hensyn. Han er alltid blid og oppmujntrer meg når det gjør vondt. Så alt i alt; veldig fornøyd.

Bra service

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Bra tannlege. Alltid godt humør og man får alltid god informasjon og oppfølging. Vært pasient der ca 2 år å kan på det varmeste anbefale dere videre. Av og til litt venting før jeg får komme inn.

meget hyggelig tannlege

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

hadde peiling på hvilken behandling jeg trengte. så er det blitt flotte lokaler med stab

Meget behagelig mann

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Meget nøye, og holder deg hele tiden informert over hva som gjøres

han var veldig hyggelig og rolig..

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

jeg var veldig fornøyd med besøket ..rask og fin sørvis tusen takk til dere alle