Cesar Ariastam

Klinikk

Nordmo Tannlegesenter

Industrigata 4 4632 Kristiansand S

Siste vurderinger av Cesar Ariastam

Netthendt, trygg og profesjonell.

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Hadde utrolig vondt i den ene siden av ansiktet. Tannpleieren kunne ikke se noe galt. Ble så henvist hit av min dyktige tannlege, som ved et mer spesielt røntkenbilde fant ut at tannen var delt ned til roten. Han sa at med mikroskopet Cesar benytter var det som å se på en motorvei, og dermed større sjanse for et vellykket resultat. Opplevde timen her som veldig bra. Han var veldig tillitskapende og informerte og utførte oppgaven på en trygg og professjonell måte. Går gjerne tilbake hit hvist jeg må. Anbefales. Verdt pengene.

Utrolig flink og utadvendt lege.

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Du blir møtt av hyggelige folk. Når Cesar kommer så føler du deg mottatt og ivaretatt. Han informere om alt han gjør, uten at det blir ekkelt. Han er så hyggelig og flink at du nesten blir redd for å måtte betale ekstra for servicen, men ikke vær redd, for det er på huset. Tusen takk til Cesar og crewet.

Meget dyktig og behagelig

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Ble henvist til ham av en annen tannlege som ga opp å bore opp "kanalene" i røttene på en jeksel. Ga god forklaring av hva han skulle gjøre, ga meg trygghet og arbeidet rolig og sikkert. Hyggelig og dyktig. Anbefales.