Alexandra Chamorro Bryne

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Tlf: 22 42 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexandra Chamorro Bryne er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro Bryne

Ikke bare fikser hun smilet, hun får deg til å smile!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra har vært min tannlege i flere år allerede, og på grunn av min tannkjøttsykdom (periodontitt) går jeg til henne relativt ofte. Da er det fantastisk at jeg faktisk gleder meg til å møte tannlegen min, en opplevelse jeg aldri har hatt inntil jeg oppsøkte Oslo tannlegesenter. Hun er empatisk og engasjert, sprudlende og sjarmerende. Ikke minst er hun en svært dyktig tannlege. Profesjonelle og gode tannleger møter man heldigvis som oftest i alle fall, men både Alexandra og det hyggelige arbeidsmiljøet hun er en del av setter sine varige spor. Hun tar seg tid og viser en genuin interesse samtidig som hun gjør jobben på en smertefri måte med en dose kunnskap attåt. Jeg setter pris på å vite hva som skjer underveis, samtidig som jeg også verdsetter å snakke om andre ting i livet enn karies, plakk, rotfylling og rotspissamputasjon.

Kan anbefale Alexandra på det varmeste:)

Skuffende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos Alexandra i fjor sommer. Hun var veldig hyggelig, serviceinnstilt og i godt humør, og fikk meg til å slappe av. Problemet er at for det første ble prisen dobbelt så høy som først forespeilet uten at jeg ble informert om dette på forhånd (ble oppgitt at dette var fjerning av mye tannstein ++). Jeg fikk også beskjed om at det var nødvendig å gjøre store alvorlige arbeid på tennene mine og at det kom til å koste mye, men at hun kunne muligens skaffe fradrag hvis jeg kom tilbake til henne senere. Jeg var hos henne type totalt 15 minutter, og da jeg dro hadde jeg fortsatt tannstein igjen på tennene, noe som hun informerte om at bare var misfarging. I dag har jeg vært hos en annen, muligens mer seriøs tannlege, som tok vekk all tannsten (var ikke misfarging), tok seg nødvendig tid til å gjøre jobben, og som også informerte meg at ingen store prosjekter var nødvendig. Forsøk på overbehandling?

Forståelsesfull og sprudlende dame

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Har hatt tannbehandling hos Alexandra. Gruet meg veldig, men hun er både skånsom og lystig, dette gjorde tannlegebesøket lysere. Hun ler, smiler og sprer godt humør under behandlingen. Opplever Alexandra som empatisk når man sitter i stolen.
Når tannbehandlingen starter setter hun på radioen, en så liten effekt som gjorde så mye, deilig at det ikke er stille. Kommer til å bruke Oslo tannlegesenter heretter pg spesielt Alexandra.

Sprudlende, blid, trygg og meget dyktig

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Bestilte akutt time fredag morgen. Fikk time fredag kveld. Tannlegen Alexandra la en ny fylling. Med det satt hun bedøvelse smertefritt og selve behandlingen gikk utrolig raskt. Har litt bedøvelsesspøryte skrekk, men dette gikk utrolig bra. Hun var veldig forståelsesfull og gav meg litt tid. Jeg er kjempe fornøyd! Alexandra, jeg kommer jeg tilbake. :-)

Hyggelig uformell og omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var helt ny som pasient hos Aleksandra. Hadde lest litt på nettet om Oslo Tannlegesenter AS. og fant ut at jeg ville prøve henne. Det er veldig siden jeg har hatt en fast tannlege, så dette var et meget positivt møte. Her opplevde jeg at du ble tatt imot med VARME og Aleksandra så helheten i menneske. Veldig hyggelig atmosfære under behandlingen. Jeg merket ikke at jeg var hos tannlegen, men følte at jeg omsider har fått en behandler som forstår at noen pasienter også kan ha vansker med tannpleie. Som Cerebral Parese pasient treger jeg mye oppfølging. Hos denne tannlegen fikk jeg en trygghet for et fast behandlingsopplegg som jeg lenge har savnet.

Hun var også meget dyktig pedagogisk etter min oppfatning. Flink til å forklare om tannhelse, og hadde mange interessante perspektiver på samarbeid mellom tannlege og pasient. Hennes behandling ellers var meget god. Og IKKE MINST Alexandra stilte ikke unødige spørsmål,til en bruker som på grunn av sitt HC ikke alltid klarer å stelle sin tenner så godt sel. Men, lyttet til mine behov.

KAN ANNBEFALES PÅ DET ALLER VARMESTE

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år, ikke så mye grunnet frykt for smerte som for hva det skulle gjøre med lommeboken ;-)

Jeg fikk time hos Alexandra som viste seg å være veldig hyggelig og dyktig. Hun er blid, utadvendt og imøtekommende, og forklarer det man ønsker å vite i detalj. Jeg hadde et lite hull, og fikk prisoverslag på hva behandlingen ville koste i forkant. Jeg fikk time for behandling av dette allerede neste dag.
Alt var helt smertefritt, og en positiv opplevelse, lommeboken min har det også fint etterpå ;-)

Trygg og dyktig handverker med ypperlig kundebehandling

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Eg kom etter 12 år uten tannlege behandling.

Eg kjende fysisk ubehag om tannlege vart nemd, og hadde i svært lang tid frykta den dagen eg måtte gå til tannlege. Dette samt svært varierande om mangelfull tannhygiene hadde ført til eit lite vakkert utgangspunkt med mykje skader når eg omsider tok mot til meg og søkte etter tannlege med kompetanse på odontofobi.

Eg vart møtt med forståing og ambisjonar for mine tenner som var langt utover kva eg hadde trudd muleg.

Med god hjelp frå dyktig tanntekniker og opplæring som har endra mi daglege tannhygiene drastisk, har resultatet blitt slik at eg no smiler med tenna synleg. Det gjør ikkje lenger vont nokon stad i tenna, og eg flekke tenner utan å skjemmast og eg skulle få lyst til det.

Tidlegare kunne det gå kalt nedover ryggen bare bussjåføren annonserte " neste stopp tanlegehøgskulen " no er ikkje lenger nervøs på venterommet eller i tannlegestolen.

Anbefalast på det varmaste av ein som tidlegare delte syn på tannleger med Karius og Baktus.

Varm og dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Alexandra i mer enn to år og kjenner henne som en erfaren og varm tannlege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Jeg har tidligere slitt med tannkjøttbetennelse som ikke ble behandlet ordentlig av mine tidligere tannleger. Hun var den første som gav meg den rette diagnosen og har nå hjulpet meg til å bli helt frisk. Alexandra har vist at hun kan yrket sitt veldig bra (bedre enn noen av mine tidligere tannleger), og jeg stoler fullt ut på hennes vurdering.

Alexandra anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell og forvirrende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Mitt inntrykk er at tannlegen mangler grunnleggende erfaring. Hun var svært dårlig til å kommunisere. Det virker som hun ikke har forståelse for hva du ønsker som kunde. Alt ble veldig problematisk for henne, så jeg gikk til en annen tannlege som løste det på et blunk. Det må nevnes at jeg måtte vente en god halvtime mens timen var i gang, da hun tok en samtale med en annen kunde pr.telefon. Uprofesjonell oppførsel hele veien igjennom. Stressende og virrete. Resepsjonistene har vist seg å være inkompetente til å ta imot beskjeder. Jeg har mottatt innkallelser selv om jeg overhodet ikke ønsker noe kundeforhold. Svært dårlig helhetsinntrykk av hele tannlegekontoret. Anbefales ikke!

Meget hyggelig og positiv opplevelse

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg liker alle på Oslo Tannlegesenter. De er hyggelige, imøtkommende, smilende og glad. Alexandra var svært profesjonell og hyggelig. Jeg er i utgangspunktet ikke noe fan av sprøyter og legekontorer, men de er flinke til å føle deg trygg og velkommen. De følger også fint opp, hvis du må tilbake, og jeg har 2 av 2 ganger, fått time rett etter den opprinnelige, da jeg selv måtte avlyse. 10/10 til denne gjengen!

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Alexandra gav et meget godt førsteinntrykk og var veldig lyttende til mine behov. Min forrige tannlege kunne være usikker og ville sende meg videre til andre, men Alexandra virket veldig trygg og gav meg en grundig behandling. Det er tydelig at hun har en lang erfaring.

Jeg er veldig takknemlig ovenfor henne og hun er min faste tannlege fra nå av.

Jeg vil absolutt anbefale Alexandra som tannlege til alle som foretrekker en ordentlig tannlege.

Oseriöst

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Efter att precis avslutat en omfattande behandling med bland annat 3stycken broar, 2st kronor, 3 trekkta tänder och lite annat småtteri så kan jag verkligen INTE rekommendera oslo tannlegesenter, i vart fall inte vid större behandlingar.

Det påstås på deras hemsida att tillverkningen av broar och kronor tar ett par dagar, en bro tog knappt två veckor, kronorna tog över två månader per styck att färdigställa och en bro tog över 6månader (!!!!) att färdigställa.
Mängder med dolda avgifter som inte var med i prisoverslaget jag fick ifrån början, cementering av tillfälliga kronor, cementering av bryggorna, hygientillägg vid varje besök, bedövningar osv osv osv, fick prisoverslag på ca 70.000, totalt pris slutade på en bit över 100.000 på grund av dolda avgifter.
Vid ett antal tillfällen ringde de med ca en timma kvar till en bokad tid och avbokade, troligtvis p.g.a överbokning, var också ofta man fick vänta både 20 och 30min på sin tid.

Vid mindre behandlingar och och årliga kontroller eller liknande så fungerar det säkert bra då det är bra och trevliga tandläkare där. Vid större behandlingar så är det bara en total katastrof.

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Som student er det langt mellom tannlegebesøkene og jeg gruer meg litt for hver gang. Alexandra tok meg godt imot og jeg følte meg tatt vare på. Jeg fikk informasjon underveis i behandlingen og om veien videre. Jeg fikk vite om alternative behandlinger uten at jeg følte meg presset til å velge noe der og da. Det var også Alexandra som diagnostisterte en sjelden tilstand i min emalje, og hun visste også at jeg kan få dekket utgiftene for behandlingen fra staten. Jeg kan anbefale Alexandra på det varmeste da hun er både hyggelig, effektiv og ikke minst dyktig.

En dyktig omsorgfull tannlege.

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg har de siste 25 årene hatt atypisk trigeminusnevralgi og pga. dette også hatt store problemer med tennene mine. Da jeg kom til behandling første gang hos Alexandra var jeg spent. Har vært mye hos tannlegen med vekslende hell.Hun hørte på det jeg hadde å fortelle og viste stor interesse ang. mine problemer. Jeg forstod raskt at hun er en som bryr seg. Varm og hensynsfull. Hun er også dyktig på regelverket ang. refusjon fra HELFO. Jeg ble så glad da jeg forstod at jeg også hadde rett på økonomisk støtte. Jeg orker ikke engang tenke på hva jeg har betalt gjennom mange år.
Alexandra er en tannlege jeg varmt kan anbefalle.

Trygg, flink og hyggelig!

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måtte derfor ha en del behandlinger hos Alexandra pga hull. Jeg var redd i forkant, men hun var ekstremt beroligende. Snakket med meg og viste genuin omsorg. Trivelig og morsom dame, og svarer gjerne på faglige spørsmål for nysgjerrige folk som ikke har peiling :) ANBEFALES!

Effektiv, dyktig og trygg

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter litt for mange år uten tannlege besøk var hun en meget trygg tannlege å komme til. Svært effektiv, rask behandling til tross for mye plakkfjerning. Og ikke minst hyggelig og gir en trygg opplevelse. Anbefales!

Trivelig og stressende

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Veldig trivelig, men stresset tannsjekk. Jeg foretrekker en tannlege som er mindre virrete og tydeligere i kommunikasjonen.

Super!

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Otroligt bra bemötande, lugn och pedagogisk. Rekommenderas!