Alexandra Chamorro Bryne

Alexandra Chamorro Bryne Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Alexandra Chamorro Bryne
Toftes gate 8 0556 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Alexandra Chamorro Bryne er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro Bryne

Hyggelig dame. Mye rot

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hun har uten tvil en utstråling og humor som gjør det lettere å gå til tannlegen. MEN dette er jo en klinikk som spesialiserer seg på behandling av folk med tannlegeskrekk og der syns jeg hun er dårlig, i steden for å informere om hva hun driver med eller skal gjøre mens hun jobber blir hun bare lettere oppgitt når du spør. Gikk der ifra med en metall krone noe som ikke hun hadde nevnt noe om, og som hun sa at var den krona jeg skulle ha. For så og ringe meg lenge etterpå og si at kronen min var ferdig. Har også opplevd og avtale ting som skal gjøres over telefon bare for å møte opp og få beskjed om noe helt annet. Pris endrer seg fort, kom dit for ett inngrep som hun tidligere hadde sagt kostet rundt 700 for så og få beskjed når jeg kommer om at det ble 2000. Men når jeg da påpekte dette endret hun prisen igjen, noe som får meg til å lure litt. Har også fått priser på inngrep som er flere 1000 kr dyrere enn andre steder i byen. Fant ett inngrep hun skulle ha over 3000 for til under 1000 lappen. Skeptisk til hele opplegget.
Skeptisk til opplegget

Ivaretakende og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har aldri følt meg så godt tatt vare på som når jeg er hos tannlege Bryne. Hun er særdeles god i jobben sin og inkluderer meg som pasient hele veien. Jeg overlater min tannhelse i hennes kapable hender.

Beste hittil :)

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tidligere har jeg hatt tannleger som er sure, strenge og gjør behandlinger som får meg til å grue meg til å dra til tannlegen, men Alexandra gjør det helt motsatt!

Hun er alltid imøtekommende, blid og vennlig å snakke med. Når hun skal sjekke eller fikse tennene mine, så gjør hun det på en effektiv og mindre smertefritt måte ut ifra hvordan jeg har opplevd tidligere hos andre.

Kan absolutt anbefale å gå til henne :)

Ikke bare fikser hun smilet, hun får deg til å smile!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra har vært min tannlege i flere år allerede, og på grunn av min tannkjøttsykdom (periodontitt) går jeg til henne relativt ofte. Da er det fantastisk at jeg faktisk gleder meg til å møte tannlegen min, en opplevelse jeg aldri har hatt inntil jeg oppsøkte Oslo tannlegesenter. Hun er empatisk og engasjert, sprudlende og sjarmerende. Ikke minst er hun en svært dyktig tannlege. Profesjonelle og gode tannleger møter man heldigvis som oftest i alle fall, men både Alexandra og det hyggelige arbeidsmiljøet hun er en del av setter sine varige spor. Hun tar seg tid og viser en genuin interesse samtidig som hun gjør jobben på en smertefri måte med en dose kunnskap attåt. Jeg setter pris på å vite hva som skjer underveis, samtidig som jeg også verdsetter å snakke om andre ting i livet enn karies, plakk, rotfylling og rotspissamputasjon.

Kan anbefale Alexandra på det varmeste:)

Skuffende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos Alexandra i fjor sommer. Hun var veldig hyggelig, serviceinnstilt og i godt humør, og fikk meg til å slappe av. Problemet er at for det første ble prisen dobbelt så høy som først forespeilet uten at jeg ble informert om dette på forhånd (ble oppgitt at dette var fjerning av mye tannstein ++). Jeg fikk også beskjed om at det var nødvendig å gjøre store alvorlige arbeid på tennene mine og at det kom til å koste mye, men at hun kunne muligens skaffe fradrag hvis jeg kom tilbake til henne senere. Jeg var hos henne type totalt 15 minutter, og da jeg dro hadde jeg fortsatt tannstein igjen på tennene, noe som hun informerte om at bare var misfarging. I dag har jeg vært hos en annen, muligens mer seriøs tannlege, som tok vekk all tannsten (var ikke misfarging), tok seg nødvendig tid til å gjøre jobben, og som også informerte meg at ingen store prosjekter var nødvendig. Forsøk på overbehandling?