Alexandra Chamorro Bryne

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro Bryne

Hyggelig uformell og omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var helt ny som pasient hos Aleksandra. Hadde lest litt på nettet om Oslo Tannlegesenter AS. og fant ut at jeg ville prøve henne. Det er veldig siden jeg har hatt en fast tannlege, så dette var et meget positivt møte. Her opplevde jeg at du ble tatt imot med VARME og Aleksandra så helheten i menneske. Veldig hyggelig atmosfære under behandlingen. Jeg merket ikke at jeg var hos tannlegen, men følte at jeg omsider har fått en behandler som forstår at noen pasienter også kan ha vansker med tannpleie. Som Cerebral Parese pasient treger jeg mye oppfølging. Hos denne tannlegen fikk jeg en trygghet for et fast behandlingsopplegg som jeg lenge har savnet.

Hun var også meget dyktig pedagogisk etter min oppfatning. Flink til å forklare om tannhelse, og hadde mange interessante perspektiver på samarbeid mellom tannlege og pasient. Hennes behandling ellers var meget god. Og IKKE MINST Alexandra stilte ikke unødige spørsmål,til en bruker som på grunn av sitt HC ikke alltid klarer å stelle sin tenner så godt sel. Men, lyttet til mine behov.

KAN ANNBEFALES PÅ DET ALLER VARMESTE

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år, ikke så mye grunnet frykt for smerte som for hva det skulle gjøre med lommeboken ;-)

Jeg fikk time hos Alexandra som viste seg å være veldig hyggelig og dyktig. Hun er blid, utadvendt og imøtekommende, og forklarer det man ønsker å vite i detalj. Jeg hadde et lite hull, og fikk prisoverslag på hva behandlingen ville koste i forkant. Jeg fikk time for behandling av dette allerede neste dag.
Alt var helt smertefritt, og en positiv opplevelse, lommeboken min har det også fint etterpå ;-)

Trygg og dyktig handverker med ypperlig kundebehandling

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Eg kom etter 12 år uten tannlege behandling.

Eg kjende fysisk ubehag om tannlege vart nemd, og hadde i svært lang tid frykta den dagen eg måtte gå til tannlege. Dette samt svært varierande om mangelfull tannhygiene hadde ført til eit lite vakkert utgangspunkt med mykje skader når eg omsider tok mot til meg og søkte etter tannlege med kompetanse på odontofobi.

Eg vart møtt med forståing og ambisjonar for mine tenner som var langt utover kva eg hadde trudd muleg.

Med god hjelp frå dyktig tanntekniker og opplæring som har endra mi daglege tannhygiene drastisk, har resultatet blitt slik at eg no smiler med tenna synleg. Det gjør ikkje lenger vont nokon stad i tenna, og eg flekke tenner utan å skjemmast og eg skulle få lyst til det.

Tidlegare kunne det gå kalt nedover ryggen bare bussjåføren annonserte " neste stopp tanlegehøgskulen " no er ikkje lenger nervøs på venterommet eller i tannlegestolen.

Anbefalast på det varmaste av ein som tidlegare delte syn på tannleger med Karius og Baktus.

Varm og dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Alexandra i mer enn to år og kjenner henne som en erfaren og varm tannlege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Jeg har tidligere slitt med tannkjøttbetennelse som ikke ble behandlet ordentlig av mine tidligere tannleger. Hun var den første som gav meg den rette diagnosen og har nå hjulpet meg til å bli helt frisk. Alexandra har vist at hun kan yrket sitt veldig bra (bedre enn noen av mine tidligere tannleger), og jeg stoler fullt ut på hennes vurdering.

Alexandra anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell og forvirrende

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Mitt inntrykk er at tannlegen mangler grunnleggende erfaring. Hun var svært dårlig til å kommunisere. Det virker som hun ikke har forståelse for hva du ønsker som kunde. Alt ble veldig problematisk for henne, så jeg gikk til en annen tannlege som løste det på et blunk. Det må nevnes at jeg måtte vente en god halvtime mens timen var i gang, da hun tok en samtale med en annen kunde pr.telefon. Uprofesjonell oppførsel hele veien igjennom. Stressende og virrete. Resepsjonistene har vist seg å være inkompetente til å ta imot beskjeder. Jeg har mottatt innkallelser selv om jeg overhodet ikke ønsker noe kundeforhold. Svært dårlig helhetsinntrykk av hele tannlegekontoret. Anbefales ikke!