Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Alexandra Chamorro

Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Om

Jeg kom til Norge for over 20 år siden etter å ha studert og jobbet som tannlege i Mellom-Amerika. Jeg har i tillegg tatt tannlegeutdannelse i Norge ved Universitetet i Bergen.

I Norge har jeg jobbet i Bergen, Stavanger og Oslo. Jeg har solid erfaring innen innen disse områdene:

* Behandling av pasienter med tannlegeskrekk under narkose eller mild sedasjon.
* Utredning av ansikts og kjevesmerter
* Behandling av søvnapné
* Utredning og behandling av tannkjøttsykdommer
* Full munnrehabilitering av kjeveløse pasienter og pasienter med syreskader.
* Kosmetisk behandling (smile design) og implantatbehandling.
* Jeg har også godkjenning fra Helsedirektoratet til å søke økonomisk refusjon fra Helfo.

Mitt mål er å yte god service, utføre arbeid av høy kvalitet og være et medmenneske, så du føler deg trygg og ivaretatt!

Jeg jobber sentralt i Oslo, enkelt å finne fram og kort vei til offentlig kollektivtransport.

For mer informasjon, besøk min hjemmeside. For å bestille time, ring eller send meg en SMS på 400 83 405.

Autorisasjon (2008)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro

Dyktig og forståelsesfull

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Alexandra gav et meget godt førsteinntrykk og var veldig lyttende til mine behov. Min forrige tannlege kunne være usikker og ville sende meg videre til andre, men Alexandra virket veldig trygg og gav meg en grundig behandling. Det er tydelig at hun har en lang erfaring.

Jeg er veldig takknemlig ovenfor henne og hun er min faste tannlege fra nå av.

Jeg vil absolutt anbefale Alexandra som tannlege til alle som foretrekker en ordentlig tannlege.

Oseriöst

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Efter att precis avslutat en omfattande behandling med bland annat 3stycken broar, 2st kronor, 3 trekkta tänder och lite annat småtteri så kan jag verkligen INTE rekommendera oslo tannlegesenter, i vart fall inte vid större behandlingar.

Det påstås på deras hemsida att tillverkningen av broar och kronor tar ett par dagar, en bro tog knappt två veckor, kronorna tog över två månader per styck att färdigställa och en bro tog över 6månader (!!!!) att färdigställa.
Mängder med dolda avgifter som inte var med i prisoverslaget jag fick ifrån början, cementering av tillfälliga kronor, cementering av bryggorna, hygientillägg vid varje besök, bedövningar osv osv osv, fick prisoverslag på ca 70.000, totalt pris slutade på en bit över 100.000 på grund av dolda avgifter.
Vid ett antal tillfällen ringde de med ca en timma kvar till en bokad tid och avbokade, troligtvis p.g.a överbokning, var också ofta man fick vänta både 20 och 30min på sin tid.

Vid mindre behandlingar och och årliga kontroller eller liknande så fungerar det säkert bra då det är bra och trevliga tandläkare där. Vid större behandlingar så är det bara en total katastrof.

Imøtekommende og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Som student er det langt mellom tannlegebesøkene og jeg gruer meg litt for hver gang. Alexandra tok meg godt imot og jeg følte meg tatt vare på. Jeg fikk informasjon underveis i behandlingen og om veien videre. Jeg fikk vite om alternative behandlinger uten at jeg følte meg presset til å velge noe der og da. Det var også Alexandra som diagnostisterte en sjelden tilstand i min emalje, og hun visste også at jeg kan få dekket utgiftene for behandlingen fra staten. Jeg kan anbefale Alexandra på det varmeste da hun er både hyggelig, effektiv og ikke minst dyktig.

En dyktig omsorgfull tannlege.

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg har de siste 25 årene hatt atypisk trigeminusnevralgi og pga. dette også hatt store problemer med tennene mine. Da jeg kom til behandling første gang hos Alexandra var jeg spent. Har vært mye hos tannlegen med vekslende hell.Hun hørte på det jeg hadde å fortelle og viste stor interesse ang. mine problemer. Jeg forstod raskt at hun er en som bryr seg. Varm og hensynsfull. Hun er også dyktig på regelverket ang. refusjon fra HELFO. Jeg ble så glad da jeg forstod at jeg også hadde rett på økonomisk støtte. Jeg orker ikke engang tenke på hva jeg har betalt gjennom mange år.
Alexandra er en tannlege jeg varmt kan anbefalle.

Trygg, flink og hyggelig!

Klinikk: Alexandra Chamorro Bryne Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på mange år, og måtte derfor ha en del behandlinger hos Alexandra pga hull. Jeg var redd i forkant, men hun var ekstremt beroligende. Snakket med meg og viste genuin omsorg. Trivelig og morsom dame, og svarer gjerne på faglige spørsmål for nysgjerrige folk som ikke har peiling :) ANBEFALES!