Zoltán Oláh

Klinikk

Oralcare AS

Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo

Siste vurderinger av Zoltán Oláh

Kvalitet fra start til slutt!

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Jeg har tidligere hatt regulering, men jeg har vært misfornøyd med at min tidligere tannlege tok av strengen bak for tidlig og dermed sklei tennene i front over hverandre. Jeg var på konsultasjon i Oslo og møtte både Marius, Inge og Oláh for å se om vi kunne gjøre noe ved hjelp av enten kroner eller skallfasetter. Etter nøye prosesser, bilder og avstøp hadde de en plan til meg.

Jeg bestemte meg for å gjøre behandlingen i Budapest, dette var en kjempefin opplevelse, fra vi ble henta på flyplassen til vi dro hjem igjen. (Jeg tok like gjerne med min mor på storbytur ettersom man ikke må sitte så mye i tannlegestolen!)

Flotte lokaler, veldig hyggelig og hjelpsom sjåfør og Dr. Oláh og hans assistenter tar vare på deg fra du kommer til du går.

Jeg har aldri i mitt liv hatt så lite skrekk eller smerte i en tannlegestol. Den var nemlig ikke eksisterende! Det som jeg syntes var ubehagelig var blekingen. Og det var virkelig det eneste.

Jeg er så utrolig fornøyd med behandlingen jeg fikk, og nå har jeg den formen på tennene jeg skulle ønske jeg hadde i utgangspunktet. Dette ble jo en form for "snarvei" sammenlignet med regulering, men jeg er SÅ FORNØYD.

Vil anbefale Oralcare Oslo og Oralcare Budapest til alle.

Tusen takk Inge og hans team :)

Super tannlege

Klinikk: Oralcare AS Skrevet

Bra service, rolig og behagelig tannlege og personell. Super behandling.