Oua Fia Hadaoui Fasting

Odontia Byporten Tannlegesenter

Autorisasjon (2003)

Odontia Byporten Tannlegesenter Telefonnummer22 34 82 0022 34 82 ...
Jernbanetorget 6, Byporten Shopping (plan 2) 0154 Oslo
Oua Fia Hadaoui Fasting er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Oua Fia Hadaoui Fasting

Fantastisk flink.

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Fia er utrolig rolig og flink. Gir en bra forklaring om hva som må gjøres. Har hatt henne som tannlege siden 2004.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Fikk anbefalt Fia av en kollega, og hun er helt fantastisk! Flink til å forklare tydelig underveis. Man merker at hun ikke er opptatt av å finne feil for å tjene penger. Hun utfører ikke en behandling med mindre der er nødvendig. Det er første gang jeg har tenkt at et tannlegebesøk har vært hyggelig. Jeg tror Fia er midt i blinken for de med tannlegeskrekk! Anbefales på det varmeste.

Enestående Fia

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Kom nettopp fra min tannlege, Fia Fasting.
Jeg har aldri tatt meg tid til å skrive en vurdering av en opplevelse fra helsesektoren - hverken negativ eller positiv.

Derimot har jeg nesten ikke ord for hvor enestående Fia er. Ikke bare som tannlege, men også som person.
Varm, tilstede, åpen, ærlig og ikke minst utrolig dyktig og omtenksom. Jeg er rett og slett svært takknemlig for relasjonen.

Kan ikke skrive mer enn at Fia kan anbefales på det sterkeste. Punktum.

Fantastisk

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Fia er en svært dyktig og ikke minst blid og hyggelig dame. Hadde ikke vært til tannlegen på noen år, og fikk anbefalt hun av en kollega. Hun forklarte hele tiden hva hun gjorde, var rask og utrolig flink. Vil også legge til at tannlegeassistenten hennes var kjempekoselig, og at man ble tatt godt imot fra første stund. Anbefaler henne varmt :-)

Hurra for Fia!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år da jeg først kom til Fia. Og etter det har det blitt hvert år.

Hun har hjulpet meg med alt fra små hull til rotfylling og krone. Og hele tiden med et smittende humør og stort smil. Det er rett og slett en glede å komme til time hos henne!

Meddelsom og inkluderende i arbeidet, du vet alltid hva som skjer og hvorfor. Metodisk og effektiv, som resulterer i at du ikke behøver å ligge stolen lenger enn nødvendig.

Og, kanskje viktigst: Raus på småtuber med tannpasta og andre tannhelseprodukter. :)

Jeg kan på det varmeste anbefale Fia!