Oua Fia Hadaoui Fasting

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)

2003

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)
Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Oua Fia Hadaoui Fasting er tannlege i Oslo

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Prisliste

Siste vurderinger av Oua Fia Hadaoui Fasting

Hurra for Fia!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlege på mange år da jeg først kom til Fia. Og etter det har det blitt hvert år.

Hun har hjulpet meg med alt fra små hull til rotfylling og krone. Og hele tiden med et smittende humør og stort smil. Det er rett og slett en glede å komme til time hos henne!

Meddelsom og inkluderende i arbeidet, du vet alltid hva som skjer og hvorfor. Metodisk og effektiv, som resulterer i at du ikke behøver å ligge stolen lenger enn nødvendig.

Og, kanskje viktigst: Raus på småtuber med tannpasta og andre tannhelseprodukter. :)

Jeg kan på det varmeste anbefale Fia!

Rolig, flink og behagelig tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg synes Fia er veldig rolig, behagelig og flink til å behandle. Hun er forsiktig så det ikke gjør vondt. Ønsker alltid det beste for deg. Anbefales absolutt.

Trygg, profesjonell og hyggelig

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har brukt Fia som tannlege i ti år nå. Hun har klart å fjerne all form av tannlegeskrekk fra meg, og det sier ikke lite. Hn tar seg alltid god tid, har en stødig hånd og god faglig tyngde. Hun har i tillegg en pragmatisk holdning til problemer, og gjør ikke flere ingrep enn hva som strengt tatt er nødvendig. Kan varmt anbefale Fia som din nye tannlege!

Omsorgsfull og lyttende

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg kom til Fia Fasting ved en tilfeldighet grunnet min lille skrekk for tannleger. Takket være Fia Fasting er det ikke lenger noe å grue seg til når timekortet dumper ned i postkassen. Hun tar seg alltid tid til å spørre hvordan jeg har det underveis, hun lytter og er generelt interessert i pasienten. Jeg har anbefalt Fasting til flere, og alle er like fornøyde!