Sofia My Catrine Nordwall

Vogts Gate 57 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sofia My Catrine Nordwall

Super tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg var hos Sofia for første gang i dag, og det var utelukkende en positiv opplevelse! Imøtekommende, blid og hyggelig – og samtidig superdyktig i faget sitt. Anbefales på det varmeste :)

Fantastiskt flink og nøye!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

En tannlege jeg definitivt kan rekommendere. Hun er meget nøye både gjennom å forsikre seg at pasienten har det bra under behandlingen og tannlegeteknisk. Anbefalles!

Flink og hyggelig

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har vært hos Sofia flere ganger, blant annet til rotfylling, og operasjon av visdomstann. Hun er dyktig, forsiktig, hyggelig og forklarer godt. Bare positive opplevelser. Tannpleieren på Sinsen tannklinikk er også veldig hyggelig, og det er alltid en god opplevelse å komme dit.

Ekstremt fornøyd

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Anbefales på det varmeste. Hyggelig personale, lærte en del nytt om hvordan best ta vare på tennene. Tannlegen var veldig obs på at man skulle si ifra hvis det gjorde vondt underveis. Tok seg god tid og det hele var en veldig behagelig opplevelse.

Dette var første gang jeg var der, men dette er uten tvil den beste tannlege-opplevelsen jeg har hatt! Skal du skifte tannlege, skift til Sofia!

Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Sofia gjorde at jeg følte meg veldig godt tatt vare på. Hun er en tannlege med kjempegodt humør og er ekstremt dyktig i faget sitt. Jeg anbefaller Sofia på det sterkeste!