Sofia My Catrine Nordwall

Schweigaardsgate 6 0185 Oslo
Torshov Tannklinikk
Vogts Gate 57 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sofia My Catrine Nordwall

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Vil anbefale denne klinikken på det sterkeste! De vet virkelig hvordan de skal ta seg av pasienter som har tannlegeskrekk. Tannlege Sofia Nordwall er rolig, støttende og svært forsiktig. Den beste og mest forståelsesfulle tannlegen jeg har vært hos.

Beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er en veldig flink tannlege som alltid passer på at man er komfortabel. Jeg liker ikke at gå hos tannlegen, men siden jeg kom til Sofia første gang så har dette ikke varit noe problem!😊 så lenge jeg går til Sofia så har jeg ingen problem med at gå til tannlegen lenger!😊

Beste tannlegen!!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er den beste tannlegen jeg har møtt. Hun tar gott vare på deg når du sitter in den litt skumle stolen. Hun er flink i faget sitt, nøye med at du får en hygglig opplevelse og gir beste behandling. Anbefaller henne på det sterkeste!

Super tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg var hos Sofia for første gang i dag, og det var utelukkende en positiv opplevelse! Imøtekommende, blid og hyggelig – og samtidig superdyktig i faget sitt. Anbefales på det varmeste :)

Fantastiskt flink og nøye!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

En tannlege jeg definitivt kan rekommendere. Hun er meget nøye både gjennom å forsikre seg at pasienten har det bra under behandlingen og tannlegeteknisk. Anbefalles!