Sofia My Catrine Nordwall

Vogts Gate 57 0477 Oslo
Tlf: 22 71 27 91 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sofia My Catrine Nordwall er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sofia My Catrine Nordwall

Du må nok lete lenge etter en bedre tannlege.

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg har fjernet alle mine visdomstenner hos Sofia!
Sofia er den beste tannlegen jeg har vært hos, og tror man skal lete lenge etter en som er så hyggelig,omtenksom og ekstremt faglig dyktig som henne.
Sofia tar veldig godt vare på pasientene sine, og gjør det hun kan for å få pasientene til å slappe av.Jeg annbefaler Sofia på det sterkeste.
Hvis du skal bytte tannlege,bytt til Sofia. Du kommer ikke til angre!

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Vil anbefale denne klinikken på det sterkeste! De vet virkelig hvordan de skal ta seg av pasienter som har tannlegeskrekk. Tannlege Sofia Nordwall er rolig, støttende og svært forsiktig. Den beste og mest forståelsesfulle tannlegen jeg har vært hos.

Beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er en veldig flink tannlege som alltid passer på at man er komfortabel. Jeg liker ikke at gå hos tannlegen, men siden jeg kom til Sofia første gang så har dette ikke varit noe problem!😊 så lenge jeg går til Sofia så har jeg ingen problem med at gå til tannlegen lenger!😊

Beste tannlegen!!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er den beste tannlegen jeg har møtt. Hun tar gott vare på deg når du sitter in den litt skumle stolen. Hun er flink i faget sitt, nøye med at du får en hygglig opplevelse og gir beste behandling. Anbefaller henne på det sterkeste!

Super tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg var hos Sofia for første gang i dag, og det var utelukkende en positiv opplevelse! Imøtekommende, blid og hyggelig – og samtidig superdyktig i faget sitt. Anbefales på det varmeste :)

Fantastiskt flink og nøye!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

En tannlege jeg definitivt kan rekommendere. Hun er meget nøye både gjennom å forsikre seg at pasienten har det bra under behandlingen og tannlegeteknisk. Anbefalles!

Flink og hyggelig

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har vært hos Sofia flere ganger, blant annet til rotfylling, og operasjon av visdomstann. Hun er dyktig, forsiktig, hyggelig og forklarer godt. Bare positive opplevelser. Tannpleieren på Sinsen tannklinikk er også veldig hyggelig, og det er alltid en god opplevelse å komme dit.

Ekstremt fornøyd

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Anbefales på det varmeste. Hyggelig personale, lærte en del nytt om hvordan best ta vare på tennene. Tannlegen var veldig obs på at man skulle si ifra hvis det gjorde vondt underveis. Tok seg god tid og det hele var en veldig behagelig opplevelse.

Dette var første gang jeg var der, men dette er uten tvil den beste tannlege-opplevelsen jeg har hatt! Skal du skifte tannlege, skift til Sofia!

Definitivt den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Sofia gjorde at jeg følte meg veldig godt tatt vare på. Hun er en tannlege med kjempegodt humør og er ekstremt dyktig i faget sitt. Jeg anbefaller Sofia på det sterkeste!

Særdeles hyggelig og dyktig tannlege!

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Sofia har jeg vært hos et par ganger, og jeg har ingen ting å utsette på henne. Hun er hyggelig, omtenksom, og faglig veldig dyktig. Hun tar veldig vare på sine pasienter og gjør det hun kan for å få pasientene til å slappe av, og det er ikke alltid like lett hos en tannlege. Kan anbefale henne på det sterkeste!