Sofia My Catrine Nordwall

Sofia My Catrine Nordwall er tannlege i Oslo

Galleri Oslo Klinikken Prisliste
Torshov Tannklinikk Prisliste

Siste vurderinger av Sofia My Catrine Nordwall

Du må nok lete lenge etter en bedre tannlege.

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg har fjernet alle mine visdomstenner hos Sofia!
Sofia er den beste tannlegen jeg har vært hos, og tror man skal lete lenge etter en som er så hyggelig,omtenksom og ekstremt faglig dyktig som henne.
Sofia tar veldig godt vare på pasientene sine, og gjør det hun kan for å få pasientene til å slappe av.Jeg annbefaler Sofia på det sterkeste.
Hvis du skal bytte tannlege,bytt til Sofia. Du kommer ikke til angre!

Den beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Vil anbefale denne klinikken på det sterkeste! De vet virkelig hvordan de skal ta seg av pasienter som har tannlegeskrekk. Tannlege Sofia Nordwall er rolig, støttende og svært forsiktig. Den beste og mest forståelsesfulle tannlegen jeg har vært hos.

Beste tannlegen som finnes!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er en veldig flink tannlege som alltid passer på at man er komfortabel. Jeg liker ikke at gå hos tannlegen, men siden jeg kom til Sofia første gang så har dette ikke varit noe problem!😊 så lenge jeg går til Sofia så har jeg ingen problem med at gå til tannlegen lenger!😊

Beste tannlegen!!

Klinikk: Torshov Tannklinikk Skrevet

Sofia er den beste tannlegen jeg har møtt. Hun tar gott vare på deg når du sitter in den litt skumle stolen. Hun er flink i faget sitt, nøye med at du får en hygglig opplevelse og gir beste behandling. Anbefaller henne på det sterkeste!

Super tannlege!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg var hos Sofia for første gang i dag, og det var utelukkende en positiv opplevelse! Imøtekommende, blid og hyggelig – og samtidig superdyktig i faget sitt. Anbefales på det varmeste :)