Marit Eidissen

Tannhelsetjenestens kompetansesenter for Nord-Norge (TkNN), Universitetstannklinikken (Tromsø)

2011

Marit Eidissen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Marit Eidissen

Råbra

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit er en svært behagelig og rolig tannlege, som alltid opplyser om neste skritt og de forskjellige teknikkene hun bruker. Smertefri behandling i glade og positive omgivelser, anbefaler henne på det sterkeste!!

Til dags dato den beste tannlegen jeg har opplevd i Norge!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Dette er tannlegen det oser faglig dyktighet av. Rolig og behagelig gemytt og oppdatert på alle fagfelt.Moderne lokaliteter.

Beghagelig

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Hun har forståelse for at man kan ha tannlegeskrekk, og hun gjør det beste ut av situasjonen. Hun vurderer alltid hele munnen, og ikke bare enkelt tenner. Hun ser hva som skal til for at det skal bli en bedring på problemet.

råflink!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit er svært dyktig og veldig trivelig. Virker som hun har stor teknisk kompetanse og behandling går raskt, profesjonelt og smertefritt :)

Tromsøs beste tannlege

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit er hyggelig og blid, hun informerer godt om behandlingen og er nøktern ift behandlingsanbefalinger. Flink og effektiv!

Veldig flink og kjempetrivlig!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Flott resultat og fin atmosfære;)

Beste tannlegen jeg vet om!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Dyktig og egfektiv, som det skal være! Alltid time ledig om det trengs

Verdens beste tannlege

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Hun er hyggelig, dyktig og effektiv. Virker som hun oppriktig bryr seg om pasienten og får pasienten (meg) til å føle seg så bekvem som du kan føle deg under behandling. Får alltid informasjon om hva som skal skje og de ulike metodene som kan brukes. 100% fornøyd. Anbefales på det sterkeste :-)

Tidenes tannlegebehandling!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

For en med betydelig tannlegeskrekk var dette en meget positiv opplevelse. Meget god behandling med topp moderne utstyr. Kan absolutt anbefales!!

Profesjonell, morderne og hyggelig

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit Eidissen var en svært hyggelig tannlege, som tok seg god tid til å forklare hva hun gjorde, og hvorfor det måtte gjøres. Teknologien hun brukte (laser) var effektiv og tilnærmet smertefri. Hun var også nøktern i sine anbefalinger om videre behandlinger, noe som er tillitsvekkende og behagelig, i motsetning til mange andre tannleger som prøver å prakke på deg dyre behandlinger som ikke alltid er nødvendige.

I tillegg til Marit var resten av personalet hos ABA, som jeg møtte, blide, hyggelige og profesjonelle. Jeg følte å bli tatt godt imot!

Prisene var det heller ingenting å si på, i forhold til andre tannleger jeg har vært hos.

Behagelig, effektiv og meget dyktig!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Man føler seg så godt ivaretatt når man kommer til Marit! Hun gjør en særdeles god jobb, hun er effektiv samtidig som hun er så blid og hyggelig. Anbefaler henne til alle som spør!

Byens beste tannlege!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Moderne og dynamisk tannlege som følger med i tiden. Tilbyr til og med laserbehandling!!

Kjempeflink tannlege

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit er en behagelig tannlege. Hun er flink å forklare hva hun gjør, faglig dyktig og får meg til å føle meg avslappet under hele behandlingseansen. Hun er profesjonell men samtidig veldig hyggelig og virker å ta seg god tid til pasienten. Sist behandling brukte hun laser og det synes jeg var et fint alternativ til bor. Anbefales!

Flink tannlege!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Flink tannlege som hele tiden forklarte hva som skjedde og hva ting gikk ut på.
Følte meg ivaretatt og "trygg" om man kan si det sånn.

Fikk scannet tennene uten film i munnen (det er noe jeg sliter med til vanlig, brekker meg lett) og det hele var vel over på 30 sekunder! (det kan og anbefales!)

har en følelse av at andre tannleger jeg har vært hos er autoritære og har en ovenifra og ned holdning (noe samme som mange leger har) men med Marit prater man bare vanlig :)

hun var flink til å spørre om smerter knyttet til problemet mitt og opptatt av og redusere dette.

hun kan absolutt anbefales!

(eneste dumme med ABA klinikken er beliggenheten inne i sentrum, parkering osv er ikke det letteste, men for meg er det ett "problem" det er mulig og leve med,)

Super

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Meget flink, rolig, grei tannlege som jeg trives meget bra hos. Meget dyktig.

Min favorittannlege!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Marit er en super tannlege med masse trygghet, ro og erfaring! Klinikken viser stor profesjonalitet!

Proffesionell tannlege på alle områder

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Særdeles fornøyd med mine behandlinger hos ABA i tromsø.
Marit er en dyktig tannlege etter mine erfaringer, samt meget hyggelig personale i skranken.

Anbefales!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Svært dyktig. Aldri følt meg så trygg i tannlegestolen som hos henne. Anbefales på det varmeste.