Anne Kristine Hamre

Anne Kristine Hamre er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne Kristine Hamre

Veldig flink

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Anne er en veldig hyggelig og flink tannlege. Hun gir gode råd og fantastisk behandling. Jeg føler meg alltid trygg i hendes hender, og føler hun forstår mine tannbehov.

Gleder meg til å gå til tannlegen 😊

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vennlig, omtenksom og profesjonell tannlege. Sentralt i byen. Kan ikke bli bedre! Anbefales 😉 ... bare synd jeg ikke behøver å komme oftere ...

Dyktig tannlege!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Jeg føler meg trygg hos Gode Tenner og Anne. Med hjelp av et lite kamera og en skjerm så kan jeg se hvor jeg bør være flinkere med tannpussen m.m. Skånsom og trivelig behandling i lyse og fine lokaler med stort p-hus rett ved siden av, anbefales =)

Bra tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. Fikk god informasjon underveis og behandlingen ble gjennomført raskt og smertefritt.

Super tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Anne Kristine Hamre er den beste tannlegen jeg har besøkt noen gang. Har brukt henne i ca 4 år nå og har aldri hatt noe å klage på. Hun er profesjonell og flink. Tar det som trengs samtidig som hun venter og ser litt på andre ting. Noe som har spart meg for noen kroner. Hun er dessuten kjempehyggelig og jeg kan varmt anbefale henne til alle.