Anne Kristine Hamre

Anne Kristine Hamre er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne Kristine Hamre

Fantastisk tannlege, fantastisk person

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Jeg har gått til Hamre i omtrent et tiår. I begynnelsen var det tøft, med tannlegeskrekk, angstanfall i stolen og andre utfordringer som blant annet gjorde at jeg slet med betaling.

Alt dette og mer håndterte Hamre på en profesjonell og omsorgsfull måte. I møte med andre institusjoner har jeg ofte følt meg flau og skamfull, ikke så med Hamre - her blir man møtt med omsorg, forståelse og respekt.

Tusen takk for at du er den du er og tar vare på dine pasienter!

Den beste tannlegen !

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Utrolig hyggelig, blid, dyktig og flink. Føler meg så godt ivaretatt og Anne Kr får meg til å slappe av i tannlegestolen. Ingen sak å gå til tannlegen nå! Anbefales på det sterkeste 🦷😍

Den beste tannlegen det går an å få ü

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Anne Kristine er en utrolig flink tannlege, jeg har brukt henne nå i mange år. Hun er flink med mennesker, smiler alltid og du føler deg veldig trygg når du er hos henne. Hun er god på oppfølging og flink til å si ifra hvis egen tannhelse ikke holder helt mål. En veldig behagelig og profesjonell tannlege jeg kan anbefale på det sterkeste ü

Verdens beste tannlege!

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Hun er utrolig flink. Nå er det en fryd å gå til tannlege. Det skulle jeg aldri ha trodd at jeg ville si:)

Veldig flink

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Anne er en veldig hyggelig og flink tannlege. Hun gir gode råd og fantastisk behandling. Jeg føler meg alltid trygg i hendes hender, og føler hun forstår mine tannbehov.