Tatiana Engen

Soltannlegen

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Soltannlegen Priser mangler

Soltannlegen Telefonnummer405 45 414405 45 4 ...
Solheimsgata 1 2000 Lillestrøm
Tatiana Engen er tannlege i Skedsmo

Siste vurderinger av Tatiana Engen

Trygg, faglig dyktige - rimelige priser.

Klinikk: Soltannlegen Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste.
Er under behandling i forbindelse med en hendelse /ulykke.
Hun har god kompetanse når det gjelder behandling og oppfølging.
Har god kunnskap om rettigheter i forhold til ulykker. Har oversikt over søknadsprosessen når det gjelder helsemyndighetene.
Hun kan anbefales på det sterkeste.

Den verste tannlegen

Klinikk: Soltannlegen Skrevet

Skal du ha en dyktig tannlege så må du IKKE velge Tatiana Engen. Denne tannlegen bør du holde deg langt unna! Etter 10 år med samme tannlege måtte jeg desverre bytte pga flytting. Fikk anbefalt Tatiana av en venn. Jeg var hos tannlegen 3 ganger var jeg til behandling og aldri mer! Humørsyk dame som svinger fra ekstremt hyggelig til å være småbisk og irritert. Bedre blir det ikke når hun i tillegg er klønete og bruker usedvanlig lang tid. Godt råd - hold deg unna om du vurderer å bytte tannlege eller må ha ny.

Den beste tannlegen jeg hat hatt

Klinikk: Soltannlegen Skrevet

Helt fantastisk behandling. Bedøvelsesprøyter har alltid vert vonde hos andre tannleger, her kjente jeg den ikke i det hele tatt. Bedøvelsen fungerte også helt utmerket, kjente ikke noe av boringen.

Min samboer som hadde tannlegeskrekk og mange hull ble så og si kurert for sin tannlegeskrekk etter de par første besøkene hos Tatiana. Hun er veldig flink og forståelsesfull!

Hun arbeider i skrivende stund hos Tannlege Steinar Magnus Simonsen i Solheimsgata 1.