Gry Steinsvoll Prøsch

Grev Wedels Gate 10 3111 Tønsberg

Siste vurderinger av Gry Steinsvoll Prøsch

Svært dyktig

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Gry Prøsch er en virkelig flink tannlege som bryr seg om deg som pasient. Hun er nøye, flink til å følge opp og alltid oppmerksom på hvordan du har det under en behandling.

Veldig fornøyd

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Byttet tannlege mange ganger før jeg begynte hos Gry Steinsvoll Prøsch, for over ti år siden, tror jeg. Er så fornøyd at jeg har valgt å fortsette hos henne selv om jeg har flyttet til en annen kommune. Får gode forklaringer og råd hvis jeg spør om noe, og hun er alltid blid og hyggelig.

Litt usikker

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Brukt denne tannlegen flere ganger og er ikke helt fornøyd måtte tilbake flere ganger for å rette opp i ting som man burde ha klart ved første behandling.
Jeg kom for et problem og endte opp med en hel del og det var vanskelig å få et prisoverslag på behandlingen.

Blid og flink tannlege.

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Anbefaler denne tannlegen til folk som vil ha en flink tannlege med humoristisk sans, hun tar gjerne en humoristisk tannlegehistorie mens jeg ligger i tannlegestolen :-)
Byttet til denne tannlegen etter å ha vært litt misfornøyd med en annen tannlege, det blir neppe flere tannlegebytter på meg. Føler meg trygg på Gry :-)

Kunne gjerne tenkt meg litt større venteværelse, men det er nok ikke så lett å få til :-)
Prisliste finner jeg ikke for noen av tannlegene på venteværelset, er de ikke ikke plikta til å ha det oppslått på et godt synlig sted ? Dette er vel det eneste ankepunktet jeg har. Dog, prisnivået dems er gjennomsnittlig og jeg personlig er mest opptatt av å finne en tannlege jeg har tillit til enn å lete etter billigste tannlegen i byen.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Tønsberg Tannhelse Skrevet

Etter mange års leting etter en god tannlege, fikk jeg anbefalt Gry av en bekjent. Hun er definitivt den beste tannlegen jeg har hatt i mitt liv. Hun tar seg alltid god tid og forklarer ting på en grundig og enkel måte. Hun gir gode tips og råd. Kan ikke skryte nok av henne! Anbefales på det sterkeste.