Anders Kamfjord

Anders Kamfjord er tannlege i Sandefjord og Oslo

Siste vurderinger av Anders Kamfjord

Kan trygt anbefales 🤗

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandefjord Skrevet

Kamfjord er en meget hyggelig og dyktig spesialist som har gitt meg smilet tilbake. Resultatet ble to helt perfekte fortenner(implantater). Svært god oppfølging og veiledning av Anders og dyktige flotte tannpleiere, samt resepsjonister som alltid er blide og imøtekommende. Anbefales 😁👍

Tann ble verre etter behandling

Klinikk: Tannlege Anders Kamfjord Skrevet

Vond tann ble behandlet først etter 3 måneder.
Bedøvelse ble først satt i feil tann. Bedøvelsen ble satt av sekretæren mens tannlegen forlot kontoret.
Alle spørsmål under og rett etter behandlingen ble brysk avvist med alt var OK.
Når bedøvelsen ga seg, var det som å stikke en kniv gjennom kjeven hvis tanna fikk trykk.
Måtte gå til en annen tannlege dagen etter, for å bedre situasjonen. Kamfjord hadde dratt til en annen klinikk og var ikke tilbake før etter 1,5 uke.

Svært bra

Klinikk: Tannlege Anders Kamfjord Skrevet

Skånsom behandling. Forklarer under behandlingen hva som gjøres. Er hele tiden opptatt av at pasienten velbefinnende. Det er ingen ubehagelige overraskelser mht. behandlingens omfang eller kostnad.

Veldig fornøyd med behandingen.

Klinikk: Tannlege Anders Kamfjord Skrevet

Anders er god og effektiv, og kan faget sitt.

Jeg har gått til Kamfjord over en periode på flere år, og har kroner, og komposittmaterialer pga. slitasje. Veldig fornøyd med resultatet

Han har også rådet meg til å vente/utsette noen behandlinger siden det ikke var umiddelbart behov, så det er ikke "penger inn" som står i fokus.

Prisene er litt over snitt, men følger jeg får igjen for det i god behandling.

Hyggelige og effektive folk også i resepsjon/skranke.

Meget dyktig tannlege.

Klinikk: Tannlege Anders Kamfjord Skrevet

Hyggelig, behagelig og en som tydeligvis vet hva han driver med. Effektiv og sikker i jobben han gjør- Fremstår som profesjonell etter min vurdering, Mannen er bittspesialist, og jeg skiftet alle tennene over til porselenskroner pga stor slitasje. Resultatet ble veldig bra. Behandlingen tok ca 9 mnd.