Espen Hopland Elkjær

Espen Hopland Elkjær er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Espen Hopland Elkjær

Kjempeflink

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Jeg er like fornøyd med tannlegen min i dag som for 35 år siden! Begynte hos ham med tannlegeskrekk og en tanngard med mange utfordringer. Etter alle disse årene er konklusjonen klar: en flink og rolig tannlege som får deg til å slappe av i stolen og stole på at du er i de beste hender. Gruer meg til den dagen Espen går av med pensjon! Vi er der snart, begge to...

Den beste!

Svært dyktig tannlege
Meget behagelig
Hyggelig stemning
Svært hyggelig og dyktig assistent
Den beste tannlegen man kan ønske seg!

En meget dyktig tannlege!

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Espen Elkjær er en meget flink tannlege. Han forklarer alt han gjør, arbeider raskt og nøye. Tannpleieren er også veldig dyktig og snill. Begge to tar deg godt imot og det er generelt en trygg og behagelig stemning i tannlegelokalet.
Jeg er kjempefornøyd og kommer til å fortsette å gå til Espen Elkjær. Anbefaler denne tannlegen på sterkeste!

Veldig bra

Veldig bra service
God stemning
Godt humør
Bra forklaring underveis
Bra kvalitet på arbeid både fra tannlegen og personell.

Hyggelig, dyktig .

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Dyktig i faget sitt, flink til å fortelle om mulighetene man har til å løse et problem. Oppfatter at jeg får riktige og ærlige svar. Jeg har beholdt denne tannlegen i svært mange år og stoler på fullt og helt på ham. Veldig viktig synes jeg!
Å gå til tannlegen kan uansett være dyrt, men her føler jeg at jeg betaler riktige priser.

Svært kompetent og hyggelig tannlege

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Jeg har brukt han som tannlege årlig i 30 år. Han er grundig og er meget lett på hånden. I tillegg virker han veldig godt faglig oppdatert og er svært flink til å forklare hvorfor og hva han gjennomfører av behandlinger. Dessuten er han jo en meget hyggelig og sympatisk mann. Kan også trygt anbefales for folk med tannlegeskrekk!

Veldig flink tannlege.

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Elkjær er en meget flink tannlege. En trenger ikke å bekymre seg for dårlig utført arbeid. Han holder seg hele tiden oppdatert på det siste nye I faget slik at pasientene får den beste behandlingen.

Vil ikke gå til noen andre!

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk, og ble anbefalt Elkjær for 15 år siden. Jeg har ikke angret på det. Så flink og behagelig tannlege.

Svært nøye og flink tannlege.

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Har gått til Espen Elkjær i flere år og er svært godt fornøyd. I tillegg til at han er nøye og grundig er han og assistenten veldig hyggelige, noe som gjør den årlige visitten til en meget trivelig opplevelse. Får også tannhygieniske råd som er nyttige for å forebygge senere tannproblemer. Anbefales på det sterkeste.

Toppklasse tannlege

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Espen Elkjær er en usedvanlig hyggelig, imøtekommende og profesjonell tannlege, som inngir fullstendig trygghet og følelse av at man er i de aller beste hender. Han forklarer enkelt og på en måte menigmann kan forstå, hva han utfører og hvorfor, og man føler seg i de aller beste hender under hans behandling og i hans varetekt. Han er også utrolig til å følge opp etter avsluttet behandling.

Nøye og flink tannlege

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Jeg har brukt Espen Hopland Elkjær som fast tannlege i mange år. Han er en flink tannlege som gjør nøye og grundig arbeid, utstråler trygghet og sørger for innkalling etter nærmere avtale. Han har et vennlig og beroligende vesen, noe som gjør at nervøsiteten daler. Prisnivået er også gunstig. Jeg føler meg vel ivaretatt, selv ved litt større behandlinger. Anbefales på dt varmeste.

Prima på alle måter

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Særlig kompetent, god på komminasjon og verdens letteste hånd!

bra tannlege

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Han er veldig hyggelig, og pusher ikke unødvendige behandlinger. Veldig bra.

Super tannlege

Klinikk: Espen H Elkjær Skrevet

Elkjær er grundig og seriøs. Jeg liker veldig godt at han ikke foreslår unødvendig behandling for å tjene penger. Jeg ba om å bli innkalt en gang i året, men han sa det holdt i massevis med annethvert år -og det har han hatt helt rett i. Kjæresten min har mer tanntrøbbel, og han kalles inn hvert halvår, så Elkjær vurderer hvert enkelt tilfelle. Også veldig hyggelig tannpleier.