Skuli Torfason

Alkeveien 8 9015 Tromsø

Siste vurderinger av Skuli Torfason

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Tromsø Skrevet

Fikk trekt en visdomstann hos Skuli. Jeg har slitt en del med tannlegeskrekk men Skuli har virkelig en beroligende personlighet, og presterer å få bort det meste av angst. Virker som han har holdt på lenge og har meget god kontroll på yrket sitt. Skuli er tannlege for en del barn, og er av den grunn veldig flink til å ta ting rolig. Han er også veldig påpasselig med bedøvelse så man ikke merker noe.
Utrolig flink tannlege som jeg vil anbefale alle, men kanskje spesielt de som sliter litt med tannlegeskrekk for der er Skuli suveren!

Kjempehyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Tromsø Skrevet

Jeg måtte inn til tannlege pga. en knekt tann og valgte den klinikken som lå nærmest jobb.
Da jeg ble møtt av Skuli, hogg tannlegeskrekken tak i meg. Det varte i ca 30 sekunder.
Han har en måte å spøke og prate med meg, som gjør at skuldrene senkes og tankene glir bort fra det som skal skje. Når han så først setter i gang er det med forsiktighet og dyktighet.

Jeg hadde hatt vondt i munnen i over et halvt år før jeg gikk til Skuli. Det er det slutt på etter et par rotfyllinger.
En prisoversikt gjort i Nordlys viser dessverre at Colosseumklinikken er en av de dyreste i byen, men jeg kommer ikke til å bytte tannlege av dèn grunn.