Rolf Arne Almaas

Olav Tryggvasons gate 24 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Rolf Arne Almaas

Meget bra tannlege

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Fikk anbefalt Rolf Arne Almaas av en venn, og har benyttet han de siste 5 årene. Er meget fornøyd! Han er vennlig og dyktig og forklarer ting godt. Eneste jeg har å noe å utsette på, er at jeg skjelden vet hva jeg må betale før det tastes inn på kassa. Likevel føler jeg alltid at jeg har fått valuta for pengene.

Byens beste tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Byens beste tannlege. Jeg har brukt ham i over 20 år og er svært fornøyd. Han gjør supert arbeid. Ingen grunn til å grue seg for at noe gjør vondt heller - han er forsiktig og omsorgsfull. Både han og resten av personalet er svært trivelige. Anbefales!

Dyktig

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Denne tannlegen er svært dyktig og nøye i arbeidet sitt. Jeg har gått hos han i 15 år, og jeg har alltid vært fornøyd.

Anbefales!

Grundig, behagelig og flink tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Jeg har vært hos Rolf Arne Almaas én gang og valgte ham etter anbefaling fra andre. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele besøket, både av Almaas selv og helsesekretæren.

Jeg opplevde Almaas som svært grundig og jeg er særdeles fornøyd med behandlingen.

Svært fornøyd!

Klinikk: Tannlegene i Idungården DA Skrevet

Jeg har gått hos Almaas i mange år, og har tenner som av og til krever litt jobb. Jeg føler meg trygg når jeg er der, og Almaas er grundig og nøye. Hvis bedøvelsen ikke virker, får jeg ny time en annen dag, og vi prøver igjen. Ingen problem!

Resepsjonen er lys og trivelig.