Arnfinn Kristoffer Husby

Arnfinn Kristoffer Husby er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Arnfinn Kristoffer Husby

Svært fornøyd

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Arnfinn Kristoffer Husby er hyggelig og personlig, og samtidig en profesjonell fagperson. Jeg gruer meg ikke (like mye) til å dra til tannlegen lenger.

BESTE tannlegen!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har hatt NOENSINNE! Arnfinn er utrolig hyggelig, pratsom, fleksibel, rask og dyktig. Jeg føler meg tatt vare på, trygg og er virkelig heldig som har han som tannlege! Anbefales!

Fantastisk!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Etter 3 år uten å ha gått til tannlege, fikk jeg en tannkjøttbetennelse grunnet tannstein. Har kviet meg etter at tannlegen sluttet å være gratis og "obligatorisk" etter VGS + den typiske "tannlegeskrekken". Tok til slutt motet til meg, og kom nesten gråtende inn på tannlegekontoret i frykt om at "alt håp var ute". Arnfinn tok meg inn i lunsjpausen sin, fordi den hyggelige tannlegesekretæren hadde fortalt han hvor redd jeg så ut. Han kikket litt på det, og sa "vet du hva det her er? Det er bare tannstein!" Ikke noe å være redd for med andre ord. Han henviste meg videre til en annen tannlege som hadde ledig time senere idag for en regelmessig sjekk, og jeg er ikke nervøs engang for å komme tilbake. Dette er den hyggeligste og tryggeste tannlegen jeg noen gang har vært borti - som forklarer underveis, og samtaler gjerne om andre ting for å berolige pasienten. I tillegg har de studentrabatt, og årlig påminnelse om ny konsultasjon. Jeg er mildt sagt meget lettet og fornøyd, og ikke lenger redd for å gå til tannlegen!

Dyktig og empatisk!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Har vært et par ganger hos Arnfinn siden SiO-tannlegene har vært fullbooka. Arnfinn er hyggelig og dyktig, så jeg kommer til å fortsette å gå til han etter studietiden.

Dyktig og trivelig!

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg gikk ikke til tannlegen på over fem år fordi jeg syntes det var dyrt og vondt. Jeg bestilte time hos Arnfinn fordi han gav studentrabatt. Flere år senere går jeg fortsatt til han. Han er alltid blid og hyggelig! Han sier alltid hva som kan, eller bør gjøres, og oppgir under behandlingen hva det vil koste, slik at man selv kan være med på å vurdere.
Kontrollene går raskt! Jeg er ikke lenger redd for å gå til tannlegen!

Dyktig og hyggelig tannlege/ tannlegesenter

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegesenteret generelt, men går stort sett til Arnfinn Husby. Han er behagelig, flink og selv jeg med litt tannlegeskrekk klarer å slappe av hos ham. Ikke minst virker både han og de andre jeg har vært hos svært kompetente. Han har også studentpriser, mulig det gjelder hele senteret. Har vært hos flere av de andre tannlegene og aldri hatt noen dårlige erfaringer hos dem heller. Anbefales!