Geir Tvedt

Geir Tvedt er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Geir Tvedt

Byens beste tannlege?

Klinikk: Tannlegehuset AS Skrevet

Geir er alltid grundig, han er veldig flink til å forklare. Jeg setter stor pris på hans gode humør. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, han motiverer og oppmuntrer, er streng når jeg trenger en oppstrammer (det har hendt..). Tannlegehusets utstyr og lokaler er på topp, alle medarbeiderne er hyggelige og smilende, det ser ut til at alle trives på jobben!

flink, dyktig, behagelig og rolig

Klinikk: Tannlegehuset AS Skrevet

Fantastisk flink tannlege. Pasient alltid i fokus, forteller hele tiden hva han gjør og skal gjøre. Er rolig og behagelig. Fantastisk tannlege vist pasiente har tannlege skrekk. Rimelig i pris og har alt av moderne utstyr. Er nøye og kjempe dyktig i sitt arbeid.

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegehuset AS Skrevet

Du føler deg meget ivaretatt og trygg. Han informerer hele tiden underveis og er svært dyktig i faget sitt. For en med tannlegeskrekk er dette tannlegen for deg. Utstyret er i tillegg på topp .

Den beste tannlegen som fins

Klinikk: Tannlegehuset AS Skrevet

Informerer godt, vurderer nøkternt ut fra dine behov, ikke for å tjene penger selv. Har det beste utstyret og lar deg velge type fylling. Kan fjerne amalgam på sikreste måte. Men viktigst av alt: Han er en håndverker av rang og kan bore hullene dine uten bedøvelse og likevel uten at det gjør vondt. Alle medarbeiderne er hyggelige så du føler deg avslappet og velkommen, og stedet er sobert og lyst.