Ola Espen Hofshagen

C Sundtsgate 37 5004 Bergen
Ola Espen Hofshagen er tannlege i Bergen

Tannlege Hofshagen Prisliste

Siste vurderinger av Ola Espen Hofshagen

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlege Hofshagen Skrevet

Så klart er man nervøs når man skla til tannlege. Og jeg har vært uheldig med dårlig tannbehandling før. Denne tannlege har aldri gitt meg noe dårlig følelse om mine tenner, selv om det var en god del å ordne opp i. Da fikk jeg god behandling og vurdert i lag med ham hvordan dette skulle gjøres og betales. Jeg er trygg hver gang, og det blir alltid en hyggelig prat. Nå behøver jeg vanligvis bare gå på kontrol, og til den blir jeg innkalt og kan endre time lett, om nødvendig. Dette er super service av en av de snilleste mennesker jeg har møtt.

Bergens hyggeligste tannlege?

Klinikk: Tannlege Hofshagen Skrevet

I motsetning til de fleste blir jeg glad når det kommer innkalling fra tannlegen. Da kan jeg se fram til en hyggelig stund med gode historier og artige diskusjoner. I tillegg er han faktisk en god og omsorgsfull tannlege med et helt akseptabelt prisnivå.

Jeg angrer allerede.....

Klinikk: Tannlege Hofshagen Skrevet

Arbeidsplassen min flyttet ut av Bergen sentrum, og jeg byttet derfor tannlege til en som ligger nærmere min nye arbeidsplass på Kokstad. Jeg angrer allerede, da tannlege Hofshagen var genuint hyggelig, rimelig, og ga rask og smertefri behandling. Jeg kan bare gi tannlege Hofshagen det aller beste skussmål og min varmeste anbefaling.