Bente Dahl Storm

Slemdalsveien 70 0370 Oslo
Bente Dahl Storm er tannlege i Oslo

Vinderen Tannlegene Priser mangler

Siste vurderinger av Bente Dahl Storm

Rolig, informativ og svært hyggelig.

Klinikk: Vinderen Tannlegene Skrevet

Har vært pasient i en årrekke, er meget fornøyd. Anbefaler henne sterkt.

Best på tannlegeskrekk og valuta for pengene!

Klinikk: Vinderen Tannlegene Skrevet

Fikk Bente anbefalt som tannlege av en venninne med tannlegeskrekk i 1997 og har ikke angret en dag siden. Fra å være livredd for tannleger, har jeg nå kun mildt ubehag og alt er Bente Dahl Storm sin fortjeneste.

Hun er rolig, hun forklarer og tar seg godt tid. Hun gir meg litt kontroll over situasjonen ved å la meg stoppe prosedyren som er i gang hvis jeg trenger det. Vi kjemper oss igjennom hver time og tennene mine er kjernesunne.

Hun borrer ikke unødvendig og jeg har noen små hull som vi "har sett på utviklingen til" i 10 år nå, uten at dem blir større. Så hun er nok dyr, men hun sparer meg allikevel for mye penger (og tenners gnissel) ved å ikke insistere på å gjennomføre prosedyrer jeg ikke trenger.

I tillegg fikk jeg kondolansekort fra henne (som føltes oppriktig og ekte ut) da mammaen min døde. At hun hadde fått med seg det (i avisen?) og koblet at datteren var hennes pasient OG så sent et kort. Veldig hyggelig.

Behagelig og flink

Klinikk: Vinderen Tannlegene Skrevet

Hun er en dyktig og informativ tannlege. Dessverre veldig dyr sammenlignet med de fleste andre i Oslo