Krystian Jan Salega

Christiania Tannlegesenter
Grønland 4 0188 Oslo
Krystian Jan Salega er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Krystian Jan Salega

Den beste tannlege noensinne!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Meget dyktig, veldig hyggelig tannlege som virkelig kan sitt arbeid og med sin vennlige holdning, vil jeg ikke lenger ha en annen tannlege. Vi pratet sammen om beste løsning til tennene mine og jeg fikk masse gode råd. Han jobber også på lørdager og hos Christiania tannlegesenter har de lange åpningstidene som gjør at man kan alltid finne et tidspunkt. Anbefales!

Anbefales!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter en mindre bra opplevelse på en annen klinikk researchet jeg litt og fant ut at jeg ville prøve å gå til Krystian som utelukkende har gode omtaler.

Krystian er hyggelig og svært dyktig. Han forklarer hva man ser på bildene, og sjekker tennene nøye. Hadde ikke behandlingsbehov, men fikk en grundig rens og pusset litt på en fylling jeg var misfornøyd med fra forrige klinikk. Fikk også gode råd for hvordan jeg kan ta bedre vare på tennene mine.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en særdeles hyggelig og flink tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. De som arbeider i resepsjonen hos Christiania tannlegesenter er også en glede å snakke med. Jeg er dessuten veldig fornøyd med de lange åpningstidene og de moderate prisene.

Dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har gått til Krystian i et par-tre år, og er meget fornøyd. Han er dyktig, rask, vennlig og åpenbart dedikert i arbeidet sitt. Kort oppsummert: dyktig fagmann med godt lag med folk. Anbefales!

Oslo beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har brukt dr. Salega i 3 år nå, og er meget fornøyd.
Han er alltid nøye og beskriver veldig godt gjennom hele prosessen hva han holder på med.
Det er også veldig informativt at han ser på røntgenbildene med pasienten for å forklare hva man ser etter, og hvor det evt. er hull eller antydning til hull.

Dyktig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en veldig behagelig mann. Han er faglig dyktig, nøye og ikke minst forsiktig. Han informerer pasienten hele veien om for eksempel behandlingsalternativer og priser. Anbefales.

BESTE TANNLEGEN!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dr. Salega er den beste tannlegen jeg har hatt. jeg har hatt han i 5 år. jeg har forklart at jeg har skrekk og han tar veldig hensyn til dette. Han er helt super!

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Veldig dyktig i det han gjør og spør alltid om det går bra. Utrolig blid og imøtekommende!! :-) Veldig fornøyd med arbeidet han har gjort med mine tenner. Anbefales på det sterkeste!! Billig er han også. Det var derfor jeg valgte denne klinikken også var jeg så heldig å få den flinke tannlegen også! UTROLIG FORNØYD og flott service av de herlige jentene i resepsjonen! Jeg vet ikke om det finnes et bedre tannlegekontor enn dette. Åpningstider på ettermidaggen har de også som er supert for de med søvnvansker. Her vil jeg ikke slutte å gå før de kaster meg ut.

Veldig godt fornøyd!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har vært kunde hos Krystian / EuroClinic noen år nå, og jeg har trukket et par visdomstenner, fått ordnet en biteskinne, samt oppfølging og kontroller.

Krystian er i møtekommende og hyggelig. Full kontroll på sitt yrke. Anbefales på det sterkeste!

Lokalet hos EuroClinic er også meget tilfredsstillende.