Krystian Jan Salega

Klinikk

Christiania Tannlegesenter

Grønland 4 0188 Oslo

Siste vurderinger av Krystian Jan Salega

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en særdeles hyggelig og flink tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. De som arbeider i resepsjonen hos Christiania tannlegesenter er også en glede å snakke med. Jeg er dessuten veldig fornøyd med de lange åpningstidene og de moderate prisene.

Dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har gått til Krystian i et par-tre år, og er meget fornøyd. Han er dyktig, rask, vennlig og åpenbart dedikert i arbeidet sitt. Kort oppsummert: dyktig fagmann med godt lag med folk. Anbefales!

Oslo beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har brukt dr. Salega i 3 år nå, og er meget fornøyd.
Han er alltid nøye og beskriver veldig godt gjennom hele prosessen hva han holder på med.
Det er også veldig informativt at han ser på røntgenbildene med pasienten for å forklare hva man ser etter, og hvor det evt. er hull eller antydning til hull.

Dyktig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en veldig behagelig mann. Han er faglig dyktig, nøye og ikke minst forsiktig. Han informerer pasienten hele veien om for eksempel behandlingsalternativer og priser. Anbefales.

BESTE TANNLEGEN!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Dr. Salega er den beste tannlegen jeg har hatt. jeg har hatt han i 5 år. jeg har forklart at jeg har skrekk og han tar veldig hensyn til dette. Han er helt super!