Profilbilde

Krystian Jan Salega

Christiania Tannlegesenter

2009

Christiania Tannlegesenter Prisliste

Christiania Tannlegesenter Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Krystian Jan Salega er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Krystian Jan Salega

Dyktig, hyggelig og proff

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har vært hos Krystian flere ganger, og er veldig fornøyd hver gang. Alltid veldig redelig og hyggelig. Virkelig god service og flott resultat.

Den beste tannlege noensinne!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Meget dyktig, veldig hyggelig tannlege som virkelig kan sitt arbeid og med sin vennlige holdning, vil jeg ikke lenger ha en annen tannlege. Vi pratet sammen om beste løsning til tennene mine og jeg fikk masse gode råd. Han jobber også på lørdager og hos Christiania tannlegesenter har de lange åpningstidene som gjør at man kan alltid finne et tidspunkt. Anbefales!

Anbefales!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter en mindre bra opplevelse på en annen klinikk researchet jeg litt og fant ut at jeg ville prøve å gå til Krystian som utelukkende har gode omtaler.

Krystian er hyggelig og svært dyktig. Han forklarer hva man ser på bildene, og sjekker tennene nøye. Hadde ikke behandlingsbehov, men fikk en grundig rens og pusset litt på en fylling jeg var misfornøyd med fra forrige klinikk. Fikk også gode råd for hvordan jeg kan ta bedre vare på tennene mine.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en særdeles hyggelig og flink tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. De som arbeider i resepsjonen hos Christiania tannlegesenter er også en glede å snakke med. Jeg er dessuten veldig fornøyd med de lange åpningstidene og de moderate prisene.

Dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har gått til Krystian i et par-tre år, og er meget fornøyd. Han er dyktig, rask, vennlig og åpenbart dedikert i arbeidet sitt. Kort oppsummert: dyktig fagmann med godt lag med folk. Anbefales!