Krystian Jan Salega

Christiania Tannlegesenter Prisliste

Siste vurderinger av Krystian Jan Salega

Anbefales!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter en mindre bra opplevelse på en annen klinikk researchet jeg litt og fant ut at jeg ville prøve å gå til Krystian som utelukkende har gode omtaler.

Krystian er hyggelig og svært dyktig. Han forklarer hva man ser på bildene, og sjekker tennene nøye. Hadde ikke behandlingsbehov, men fikk en grundig rens og pusset litt på en fylling jeg var misfornøyd med fra forrige klinikk. Fikk også gode råd for hvordan jeg kan ta bedre vare på tennene mine.

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en særdeles hyggelig og flink tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. De som arbeider i resepsjonen hos Christiania tannlegesenter er også en glede å snakke med. Jeg er dessuten veldig fornøyd med de lange åpningstidene og de moderate prisene.

Dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har gått til Krystian i et par-tre år, og er meget fornøyd. Han er dyktig, rask, vennlig og åpenbart dedikert i arbeidet sitt. Kort oppsummert: dyktig fagmann med godt lag med folk. Anbefales!

Oslo beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har brukt dr. Salega i 3 år nå, og er meget fornøyd.
Han er alltid nøye og beskriver veldig godt gjennom hele prosessen hva han holder på med.
Det er også veldig informativt at han ser på røntgenbildene med pasienten for å forklare hva man ser etter, og hvor det evt. er hull eller antydning til hull.

Dyktig tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Krystian er en veldig behagelig mann. Han er faglig dyktig, nøye og ikke minst forsiktig. Han informerer pasienten hele veien om for eksempel behandlingsalternativer og priser. Anbefales.