Thor Fredrik Hoff

Bergstien 64 3016 Drammen

Siste vurderinger av Thor Fredrik Hoff

Fantastisk person

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Thor Frederik er byens beste og fineste tannlege . Han tar seg tid når pasientene trenger litt ekstra . Han er like mye støttespiller som tannlege . Han har stor respekt for pasienter og holder det han lover . Sier han at det ikke skal være vondt , så er det ikke det!
Thor Frederik må aldri slutte som tannlege

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Thor Fredrik Hoff kan varmt anbefales: han er rolig og behagelig - respektfull, faglig dyktig og setter oss som pasienter i høysete...Han og hans kollegaer har tydeligvis lang erfaring med å behandle oss med mega tannlegeskrekk. Her føler jeg en egen ro og blir så godt mottatt med et varmt og godt smil, og teamet hans er supre, fra hans kone Jorunn i resepsjonen til hans assistent Hege.. og slik virker de andre kollegaene også. Og ikke minst er det betryggende at de er langt fremme både med å ha veldig avansert utstyr til rådighet og spesialister på huset. Jeg fant frem til dem via nettet - og må si meg enig i alle tidligere omtaler de har fått...! De er Supre!! Er det noen som vil klare å kurere tannlege skrekken min - så må det være dette teamet! :-) . Anbefales varmt!!

Veldig fornøyd!

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Så fornøyd med Bergstien Tannlegesenter. Har tannlegeskrekk, og derfor veldig nøye med hvem jeg går til. Har prøvd et par andre tannleger etter at jeg flyttet til Oslo, men har endt opp med å pendle tilbake til Drammen da ingen kan måle seg. Føler jeg er i de beste hender når jeg er hos Thor Fredrik. Han er rolig og morsom og med topp moderne utstyr som føles betryggende og som selvfølgelig gjør det til en helt smertefri opplevelse. Følelsen av å komme inn på et spasenter med dempet belysning og beroligende musikk hjelper også på totalopplevelsen. Absolutt verdt pengene.

Super

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Trygg, morsom, nøye, anbefales! Beste tannlegen jeg har vært hos. Føler meg godt tatt vare på.

Svært fornøyd og takknemlig! :-)

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlegen på 25 år pga. tidl. skrekktannleger, følsomme tenner og ekstrem odontofobi. Da jeg brakk en jeksel, hadde jeg ikke lenger noe valg. Efter nitidige undersøkelser på nett, bestemte jeg meg for Bergstien Tannlegesenter. To behandlinger hos Tor Fredrik Hoff var nok til å kurere fobien. Siden har jeg både byttet ut amalgamfyllinger og fulgt opp med to årlige sjekk/rens. Han har også laseroperert vevskade i underkjeve/leppe efter ulykke, - med vesentlig bedre resultat enn hva de klarte ved Craniofascial avd./Ullevål Sykehus. Er også svært fornøyd med tannpleierne. Øvrig kontakt med senteret er en ren fryd, alle er usedvanlig hyggelige og sympatiske mennesker. For min del er det vel verdt å betale en (påstått) noe høyere pris, alternativet er å ikke gå til tannlegen i det hele tatt. Mer enn seks år efter mitt første besøk er det nå nesten så jeg gleder meg til å gå til tannlegen :-)