Truls Christian Breyholtz

Markeveien 4c 5012 Bergen

Siste vurderinger av Truls Christian Breyholtz

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Breyholtz Truls Chr Tannlege Skrevet

Superfornøyd, veldig flink, er oppdatert på siste i teknologi, forklarer og bruker beste bedøvelsen, merker ikke at den settes, virker raskt og bedøvelsen ikke halve ansiktet. Litt dyr,men verdt det!

Fantastisk

Klinikk: Breyholtz Truls Chr Tannlege Skrevet

Jeg har alltid hatt ubehagelige møter med ymse tannleger, noe som har resultert i en viss angst for å oppsøke dem. Enda verre føltes det da jeg ikke bare skulle til sjekk, men både hadde smerte i en visdomsjeksel OG knukket en fortann. Jeg gikk dit med samme forventning som alltid, for å oppleve noe HELT annet. Han tok seg tid til å stoppe om jeg var nervøs, han tok hensyn til komfort, forklarte alt han gjorde, og advarte om det kunne bli smerter(noe det aldri ble). Han brukte en annen type bedøvelse, som ikke kan sammenlignes med den vanlige torturen man får bak i kjeven. Jeg endte opp med å trekke alle visdomsjekslene mine (ikke på en gang) uten et snev av smerte hverken da eller etterpå. Fantastisk (og lite tidkrevende) opplevelse, og jeg kan ned hånden på hjertet si at jeg er kurert for tannlegeskrekken min så lenge jeg går til Truls :) svært fornøyd med ham og hans hjelper.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Breyholtz Truls Chr Tannlege Skrevet

Truls Breyholtz er hyggelig, (virker) faglig oppdatert og er opptatt av ny teknologi innen faget (noe som gjør at han har bedøvelse som nesten ikke gjør vondt!). Han er svært nøye på oppfølging og er god til å forklare hva han gjør og hvorfor. Både Truls og tannlegeassistenten er svært hyggelige og strekker seg langt for å gi god service. Han er nok litt dyrere enn andre, men er uten tvil verdt det!

Bergen`s beste :)

Klinikk: Breyholtz Truls Chr Tannlege Skrevet

Min mor tok meg til han når jeg gikk på ungdomskolen.. Skoletannlegen voldtok nesten kjeften min.. Det var starten på noe utrolig.. Truls er den mest vennligste tannlegen du kan finne.. Han er rolig og flink. Han prater og forteller.. Han viser hensyn når du ber om det. Han har utstyr og bedøvelse som er noe helt annent enn de vanlige tannleger bruker.. Kan være han er dyr, men har aldri vudert å bytte.. Tannlegeskrekken jeg hadde når jeg var yngre er nesten vekke.. Takk Truls.. Mvh Erik

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Breyholtz Truls Chr Tannlege Skrevet

Dyr,men vel verdt pengene! Hvertfall for en sånn som meg med tannlegeskrekk,han er utrolig dyktig og du kommer raskt til!