Erik Ombudstvedt

Erik Ombudstvedt er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ombudstvedt

Den dyktigste tannlegen i Oslo

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vi har benyttet Erik sine tjenester som tannlege i ca 30 år og maken finnes ikke. Grunnet bosted i en annen kommune har min kone nettopp valgt en ny tannlege og han skryter uhemmet av det Erik har gjort med hennes tenner. All grunn til å velge Gode Tenner!

Rolig, hyggelig og forsiktig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Jeg synes klinikken var lys og trivelig. Tannlegen Erik Ombudstvedt fremsto som hyggelig og forsiktig. Lett på hånden.

Syntes tannlegen foreslo mer kostbar og omfattende behandling enn jeg syntes hørtes greit ut. Jeg dro derfor til en annen tannlege for å få en second opinion. Jeg valgte sistnevnte fordi jeg syntes vurderingen virket bedre, og ble derfor en mye mer fornøyd kunde en annen plass enn hos "Gode Tenner".

Et annet minus var prisen. Helt klart dyrere behandling enn andre tannleger jeg har vært hos.

Helt utrolig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Erik Ombudstvedt er grundig, imøtekommende, yter god service, gir god informasjon. Er behagelig og kontoret er meget tiltalende. Anbefales på det varmeste

Veldig Fornøyd.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

En god tannlege som legger opp til dialog om behandling etc.

Har hatt flere tilfeller hvor tannlegen velger " å vente og se" litt før behandling starter. Har spart mye på dette.

Har også opplevd situasjoner med barna som har krevd tannlege sent på dagen (etter kontortid) Svaret har hver gang vært: Bare kom, jeg blir her til dere kommer. Strålende service.

Flink og erfaren tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Dr. Ombudstvedt er en erfaren, og ut ifra det jeg har opplevd flink og grundig tannlege som gjerne husker deg og spør hvordan det går. Tannklinikken ligger sentralt til ved Karl Johan. Aberet er en noe høy pris, men det er rettferdiggjort ved godt med tid per pasient, moderne utstyr og en dyktig tannlege.

Litt dyr, men veldig fornøyd.

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Fullstendig smertefri. "Lett på hånden". Godt forberedt og hensynsfull. Første gang jeg har opplevd å ha litt "personlig forhold" til tannlegen min. Dyr dog.