Erik Ombudstvedt

Erik Ombudstvedt er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Ombudstvedt

Fantastisk tannlege

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Erik er behagelig og forsiktig/empatisk hvis du er redd. Veldig god på å sette bedøvelse. Man merker ikke at han setter sprøyten. Han er ærlig og gir gode innspill og alternativer til tannbehandling. Virker ikke å være særlig opptatt av tjene mest mulig penger.

Kurerer tannlegeskrekk

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Da jeg begynte hos Erik ombudstvedt etter anbefaling fra min far var jeg veldig nervøs hver gang jeg skulle til en tannlege. Erik er verdens mest behagelige type og kurerte tannlegeskrekken etter allerede første time. Jeg hadde mange hull og måtte ha mange timer for å reparere disse. Jeg har heller aldri hatt noe ubehag eller smerter under noen av behandlingene. Verdt hver eneste krone! Anbefales på det aller sterkeste!

Den dyktigste tannlegen i Oslo

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Vi har benyttet Erik sine tjenester som tannlege i ca 30 år og maken finnes ikke. Grunnet bosted i en annen kommune har min kone nettopp valgt en ny tannlege og han skryter uhemmet av det Erik har gjort med hennes tenner. All grunn til å velge Gode Tenner!

Rolig, hyggelig og forsiktig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Jeg synes klinikken var lys og trivelig. Tannlegen Erik Ombudstvedt fremsto som hyggelig og forsiktig. Lett på hånden.

Syntes tannlegen foreslo mer kostbar og omfattende behandling enn jeg syntes hørtes greit ut. Jeg dro derfor til en annen tannlege for å få en second opinion. Jeg valgte sistnevnte fordi jeg syntes vurderingen virket bedre, og ble derfor en mye mer fornøyd kunde en annen plass enn hos "Gode Tenner".

Et annet minus var prisen. Helt klart dyrere behandling enn andre tannleger jeg har vært hos.

Helt utrolig

Klinikk: godetenner*as Skrevet

Erik Ombudstvedt er grundig, imøtekommende, yter god service, gir god informasjon. Er behagelig og kontoret er meget tiltalende. Anbefales på det varmeste