Steinar Matre

Rambergveien 3 3115 Tønsberg
Tlf: 33 38 08 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Matre er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Steinar Matre

Meget dyktig og erfaren tannlege!

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

Matre er en meget dyktig og erfaren tannlege, som alltid tenker på pasientens beste. Finner kvalitativt gode løsninger, god på estetikk og svært behagelig. Lager ikke dyrere løsninger enn nødvendig og tar ikke bort mer av tanna enn det som trengs for å fikse skaden. Det er jo bra for de som har tenkt å ha sine egne tenner lenge! Anbefales!

Beroligende og dyktig

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

En vennlig og kompetent tannlege. Her føler man seg vel ivaretatt av en mann med mye kompetanse

Kunnskapsrik, erfaren. Meget god!

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

Tannlegen tar meg vel imot. Jeg forklarer at jeg lett brekker meg, og han tar hensyn til dette. Får også skryt når jeg sitter i stolen for at jeg holder ut. Sånt betyr faktisk noe når man sitter der med masse instrumenter i munnen. Han har desverre dårlig nytt til meg. Mange tenner ser ut til å synge på siste verset, og han sier at diagnosen på å rotfylle de er dårlige. Han overlater likevel avgjørelsene til meg. Jeg spør, og han svarer. Han innrømmer også at trekking ikke er hans sterke side, og når tennene til slutt må ut, vil han henvise meg til en annen lege på senteret.

Jeg kommer også inn rett etter påske med sterke smerter, og han forstår raskt at det dreier seg om en tann som er i ferd med å dø, og gjør noe med den. Smertene forsvant ihvertfall. Men dette er en av de tennene som til slutt må ut. Matre sitter desverre å rydder opp etter det forrige tannlege gjorde feil, da flere av tennene hadde vært reddet hvis forrige tannlege hadde gjort jobben sin.

Forklarer at jeg har dårlig råd, og han gjør kun det han må, men likevel så mye at det er innenfor det som er forsvarlig. Kommer ut av mange behandlinger og betaler i overkant av 3000 kr for to fyllinger og et nødmøte. Tenner som må ut vil koste 1500 pr stykk, og det kan jeg ta etterhvert.

Jeg føler meg trygg på matre.