Svein Ivar Dahle Foss

Svein Ivar Dahle Foss er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Svein Ivar Dahle Foss

Trygg tannlege

Klinikk: Svein-Ivar Dahle Foss Tannlegepraksis Skrevet

Med en del psykiske problemer har min tannhelse vært så som så. Derfor var det veldig greit å finne en tannlege som er rolig og trygg. Han dømmer ikke at jeg har problemer med tannpuss og gir heller tips om ting som kan hjelpe. Han forklarer underveis og ser lett tegn om det blir for mye.
Har fått time fort om jeg har fått smerter (bl.a. oppringing ved avlyst time tidligere enn oppsatt time) og alle som jobber i praksisen er hyggelige og imøtekommende.

Faglig dyktig og omtenksom tannlege, anbefales!

Klinikk: Svein-Ivar Dahle Foss Tannlegepraksis Skrevet

Har gått til Svein Ivar i noen år, og er veldig fornøyd! Han har kurert meg for min tannlegeskrekk, og gir gode tips om tannhygiene som har gjort at jeg ikke lenger har hull. Tommel opp!

Min tannlege!

Klinikk: Svein-Ivar Dahle Foss Tannlegepraksis Skrevet

En behagelig og flink tannlege som informerer og forklarer underveis hva han gjør. Prismessig akseptabelt.

Vennlig og informativ

Klinikk: Svein-Ivar Dahle Foss Tannlegepraksis Skrevet

Koselig tannlege som er veldig flink til å forklare hva han gjør. Er også flink til å komme med gode råd og tips for hva jeg kan gjøre hjemme for å unngå skader på tennene samt hva det er som gjør at jeg får hull (og ising i tennene)

Meget hyggelig

Klinikk: Svein-Ivar Dahle Foss Tannlegepraksis Skrevet

Her blir man tatt godt imot av kundemottaket og tannlegen. Får alltid hjelp når man trenger det. Tannlegen er veldig dyktig og informerer tydelig hva han gjør/skal gjøre for deg.