William Moreau

Telemarksgata 12 3707 Skien

Siste vurderinger av William Moreau

Ålreit tannlege

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

Ble anbefalt av min bestefar, som har gått hos han i mange år. Jeg har tidligere vært hos kommunal tannlege i annen by, og disse satte inn alt for store fyllinger som siden ble tygget i stykker og har falt ut. Moreau ordnet tennene mine akkurat slik jeg ønsket. Selv etter behandlingen egentlig var ferdig, kjente jeg at ikke alt var helt som det stemte. "Sett deg ned igjen, så ordner vi det" var beskjeden jeg fikk, og så ordnet han det - på overtid. Kostet ikke noe ekstra. Tok også bilder av tennene med kamera, og gav grundig opplæring av riktig rengjøring av tenner og tannkjøtt. Jeg har mye bedre munnhygiene i dag takket være denne tannlegen.

Eneste minus jeg kan komme på er at under behandlingen sprutet det vann fra utstyret han hadde i munnen min overalt - jeg ble våt på skjortekragen og måtte hjem og skifte.

Ellers er Moreau utrolig hyggelig, føler meg velkommen og vil fortsette med det.

arrogant

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

Lite lydhør. Virker veldig arrogant. Tar ikke hensyn. Kjefter på egne ansatte mens pasientene er tilstede.. Ikke bra.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

Jeg bodde på et lite sted på Vestlandet i 14 år, i denne perioden forfalt tennene mine pga manglende tannlegetilsyn. Da jeg fikk akutt tannpine samme uken jeg flyttet til Skien, fikk jeg time med en gang. Ikke bare ordnet han med hull i tennene, men han fikk ordnet med en mengde andre ting også. Ingen tvil om at han har æren for at jeg i dag har en pen tannrekke, jeg har friskt tannkjøtt, og amalgan er fjernet fra mine tenner.
Det som kan sies, er at han jobber raskt og effektivt. Jeg sliter litt med sprukne lepper om vinteren, og da kan William være litt uvøren. For min del ber jeg om time om sommeren og problemet er løst.