Diba Payandeh Rad

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Diba Payandeh Rad

Super!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig,og kjempeflink med oss med tannlegeskrekk. Veldig rolig,og flink til å hele tiden forklare hva som skjer. Flink til å berolige pasienten. :)

Meget fornøyd kunde

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt at gå til Diba av en veninne og angrer ikke. Meget dyktig tannlege som forteller hva hun gjør og driver med men hun arbeider hvis man er intessert.

De som er følomme: under mine 3 besøk følte jeg ingen form for smerte en eneste gang.

I hvert fall jeg trenger ikke å tenke hvem jeg går til neste gang jeg trenger tannlege.

Pris: Det er dyrt, men sånn er det hos alle tannleger.

Varmeste anbefalinger!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har vært min tannlege i noen år nå, og er absolutt den beste tannlegen jeg har hatt. Behagelig væremåte, serviceinnstilt, og veldig høy grad av yrkesstolthet. Jeg vet at hun alltid anbefaler det som er best for meg, og gjør det så rimelig som mulig. Jeg har sendt fem andre venner/kolleger dit den siste tiden (selv noen med tannlegeskrekk).

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har ikke bare en vennlig og sprudlende væremåte, hun brenner faktisk for jobben og pasientene sine!
Siden jeg selv jobber innen helsevesnet kjenner jeg godt igjen trøtte og utbrente ansatte som bare gjør det de må pga timelønna. Diba er ikke sånn, hun går den ekstra milen for deg med et smil.

Etter ti år med tannlegeskrekk møtte jeg Diba, og hadde hun vært mitt første møte med tannlegestanden ville jeg sluppet narkose og shait nå. Så takk til deg Diba og hvis Oslo tannlegesenter noen gang nedbemanner og mener du må gå skal jeg personlig arrangere protestmarsj☺

Forståelsesfull og nøye

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter mange tannlegebesøk opp igjennom er Diba den desidert hyggeliste tannlegen jeg har vært hos. Hun er grundig og fortalte meg ting om tennene mine ingen andre har fortalt meg - hun kikket på mer enn bake et røntgenbilde. Jeg er så takknemlig for å ha funnet en tannlege som tar seg tid, lytter og forklarer grundig hva hun må gjøre, hva jeg bør gjøre og hva jeg kan gjøre. Kan anbefale Diba til alle! Selv har jeg ikke tannlegeskrekk, men har en lang historie med mange kjeveortopediske inngrep. Selv min komplekse situasjon gikk det an å forklare til en som ikke kjenner meg fra før. Tommel opp!