Diba Payandeh Rad

Diba Payandeh Rad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Diba Payandeh Rad

Møtet ved milepælen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Mitt første møte med Oslo tannlegesenter var en usedvanlig blid og imøtekommende persisk prinsesse ved navn Diba. Hun sluknet all min tannlegeskepsis, og dette var starten på et rimelig langt og hyppig tilbakevendende eventyr i og med at hun oppdaget sykdommen periodontitt hos meg- som ellers er en både ung og frisk person. Likevel ser jeg frem til mine tannlegetimer med både henne og spesialisten hun henviste meg til. Diba fungerer som min fastlege og gjør jobben på en imponerende profesjonell måte og med et smittende godt humør. Dessuten er hun omsorgsfull og må virkelig være en drøm å ha for folk som har tannlegeskrekk. Det gjelder ikke meg, men hennes egenskaper som både menneske og tannlege gjør meg sikker i den anbefalingen. Videre er hun flink til å fortelle hva hun gjør underveis, og når en må utføre noe litt mer krevende som en kirurgisk ekstraksjon har jeg vært i svært gode hender.

Du vil aldri grue deg til tannlegebesøket igjen!

Super!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig,og kjempeflink med oss med tannlegeskrekk. Veldig rolig,og flink til å hele tiden forklare hva som skjer. Flink til å berolige pasienten. :)

Meget fornøyd kunde

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt at gå til Diba av en veninne og angrer ikke. Meget dyktig tannlege som forteller hva hun gjør og driver med men hun arbeider hvis man er intessert.

De som er følomme: under mine 3 besøk følte jeg ingen form for smerte en eneste gang.

I hvert fall jeg trenger ikke å tenke hvem jeg går til neste gang jeg trenger tannlege.

Pris: Det er dyrt, men sånn er det hos alle tannleger.

Varmeste anbefalinger!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har vært min tannlege i noen år nå, og er absolutt den beste tannlegen jeg har hatt. Behagelig væremåte, serviceinnstilt, og veldig høy grad av yrkesstolthet. Jeg vet at hun alltid anbefaler det som er best for meg, og gjør det så rimelig som mulig. Jeg har sendt fem andre venner/kolleger dit den siste tiden (selv noen med tannlegeskrekk).

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har ikke bare en vennlig og sprudlende væremåte, hun brenner faktisk for jobben og pasientene sine!
Siden jeg selv jobber innen helsevesnet kjenner jeg godt igjen trøtte og utbrente ansatte som bare gjør det de må pga timelønna. Diba er ikke sånn, hun går den ekstra milen for deg med et smil.

Etter ti år med tannlegeskrekk møtte jeg Diba, og hadde hun vært mitt første møte med tannlegestanden ville jeg sluppet narkose og shait nå. Så takk til deg Diba og hvis Oslo tannlegesenter noen gang nedbemanner og mener du må gå skal jeg personlig arrangere protestmarsj☺

Forståelsesfull og nøye

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter mange tannlegebesøk opp igjennom er Diba den desidert hyggeliste tannlegen jeg har vært hos. Hun er grundig og fortalte meg ting om tennene mine ingen andre har fortalt meg - hun kikket på mer enn bake et røntgenbilde. Jeg er så takknemlig for å ha funnet en tannlege som tar seg tid, lytter og forklarer grundig hva hun må gjøre, hva jeg bør gjøre og hva jeg kan gjøre. Kan anbefale Diba til alle! Selv har jeg ikke tannlegeskrekk, men har en lang historie med mange kjeveortopediske inngrep. Selv min komplekse situasjon gikk det an å forklare til en som ikke kjenner meg fra før. Tommel opp!

Fantastisk og flink

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlege skrekk og venter alltid til det er helt nødvendig før jeg tar kontakt, fikk kjempe rask time til oslo tannlegesenter på en lørdag, fikk ikke tid til å grue meg og møtte da denne fantastiske tannlegen diba, hun er rolig og avslappende, tar seg tid til å snakke med deg og forklarer deg under hele veien hva som skjer, og om man trenger pause er det helt ok, hun stresser ingen. Anbefaler hva som burde gjøres uten at det er press på deg. Har vært her mange ganger nå og gruer meg ikke i det hele tatt. Denne tannlegen vet hvordan hun skal ta vare på deg som pasient og person. Anbefales på det sterkeste:)

Fantastisk tannlege og person

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba er enestående tannlege. Utrolig flink til å skape tillit og forståelse... Det at hun er rolig og forteller hva hun Gjør. Hjelper veldig når man har tannlege skrekk som jeg.. Har selvfølgelig nerver når jeg kommer dit nå. Men ikke på langt nærmere slik det var de første gangene. Så jeg vil virkelig anbefale henne på det sterkeste til andre som sliter med det jeg gjør.

Alltid like blid, en behagelig person som gjør alt for pasienten.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men etter behandling jeg fikk hos Diba, er den blitt mye mindre. Var der første gangen i juli/august etter et opphold fra tannleger på ca 25 år. Fikk time dagen etter, så jeg rakk ikke og grue meg lenge. Og helt fra jeg kom inn døra, ble jeg tatt godt i mot av en smilende jente i resepsjonen. Og så kom en like blid tannlege, Diba Payandeh Rad, som med sin rolige og behagelige opptreden, fikk meg til å slappe av litt. Hun fortalte hva som måtte gjøres, hvordan og sånn ca hvor lang tid det ville ta. Og jeg er der fortsatt, i februar, og er altså ikke ferdig enda. Det er altså en del arbeid med meg. Og det er ikke noe mas eller noe i den retning som har fått meg til å avbryte behandlingen, slik som jeg gjorde før. (Fikk jo som sjuåring i 1962 beskjed om at jeg nok kom til å få dårlige tenner, så her er det bare og bore. Og det ble gjort. Det, og så nesten bli spent fast i tannlegestolen som niåring har vel også satt seg fast i hjernebarken. Og slik fortsatte det til jeg var ferdig hos skoletannlegen) Men nå er jeg for det meste fornøyd, siden nesten all behandling også er smertefri. Diba er blitt en gammel manns helt.

Helt enkelt den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Diba mange ganger under de seneste 6 månedene. Fikk helvetiske tannplager og måtte raskt få tak i en akutt tannlegetime. Hadde aldrig vært hos en tannlege her i Oslo siden jeg flyttet hit og visste ikke hvort jeg skulle vende meg. Ringde til mange forskjellige steder, men ingen hadde tid for meg. Endelig fant jeg Oslo tannlegesenter og fikk en time samme dag. Og at jeg var så heldig og få en fantastisk tannlege hadde jeg aldrig tenkt meg, men så ble det.

Jeg synes Diba gjør ett fantastiskt jobb! Hun forklarer bra hva hun skal gjøre og gjør det roligt og skånsomt, men er også veldig effektiv. Det er ikke hos mange tannleger som man nesten klarer av o å sovne under ett tannlege besøk. At hun sen alltid er fantastiskt hyggelig, gla og får en på bra humør er bare enda bedre.

Anbefaller henne åt alle, fordi bedre tannlege en dette vet jeg ikke hvor man skal få tag på!

Diba er fantastisk, og tok vekk tannlegeskrekken

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år, og gått uten hjørnetann i fem år, fordi jeg har hatt så mye angst for tannlegen og jeg har i tillegg har psykiske plager som gjør det vanskelig for meg å sitte i stolen. Jeg har prøvd mange ganger, men ingen har hørt meg, sett meg eller forstått meg. Helt til jeg kom til Diba. Det aller første jeg møtte var en samtale om hvordan jeg hadde det, hva planen var, og hvordan vi sammen skulle komme oss igjennom dette. Det første hun gjorde var å gi meg bro. Fordi det var viktig for meg. Hun gir meg full kontroll i stolen, er livlig og et rolig vesen å være rundt. Etter et par ganger bare var jeg ikke så nervøs lenger, å jeg har liggi i stolen lenge etter det. Jeg føler meg ikke ille om jeg får angst, fordi jeg sier bare fra, så får jeg pause. Hun er veldig flink, det er smertefritt, hun er kjempeflink å sette bedøvelse også. Hun jobber rolig, kontrollert og effektivt. I tillegg er alle som jobber der smilende og hyggelige, og atmosfæren er medmenneskelig. Føles ikke som et overgrep å gå til tannlegen lenger! Anbefaler å bruke henne på det sterkeste for faktisk å erfare litt koselige tannlegebesøk! :-)

Gledesspreder!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dette tannlegesenteret ser ut til å ha et skikkelig godt arbeidsmiljø! Om jeg tar feil vil jeg anbefale samtlige tannleger å bli skuespillere, for dette virket som troverdig trivsel.

Tannlegen jeg benytter meg av er selvfølgelig like flink til å spre god stemning. Om ikke bedre. Det er en glede å komme for å trekke en råtten visdomstann eller bore et hull. Jeg har fått mange gode råd og tips om hvordan jeg kan få bedre munnhygiene, jeg har fått vite litt om hva tannkjøttet blir utsatt for og har samtidig fått meg en god latter. Jeg gleder meg til neste gang jeg får hull i tennene!

Det hender også at de spiller litt behagelig musikk på venterommet, men det er visst ikke alltid. Hvis det hadde vært opp til meg hadde det vært en hyggelig låt til pasientene på venterommet til enhver tid.