Diba Payandeh Rad

Diba Payandeh Rad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Diba Payandeh Rad

Møtet ved milepælen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Mitt første møte med Oslo tannlegesenter var en usedvanlig blid og imøtekommende persisk prinsesse ved navn Diba. Hun sluknet all min tannlegeskepsis, og dette var starten på et rimelig langt og hyppig tilbakevendende eventyr i og med at hun oppdaget sykdommen periodontitt hos meg- som ellers er en både ung og frisk person. Likevel ser jeg frem til mine tannlegetimer med både henne og spesialisten hun henviste meg til. Diba fungerer som min fastlege og gjør jobben på en imponerende profesjonell måte og med et smittende godt humør. Dessuten er hun omsorgsfull og må virkelig være en drøm å ha for folk som har tannlegeskrekk. Det gjelder ikke meg, men hennes egenskaper som både menneske og tannlege gjør meg sikker i den anbefalingen. Videre er hun flink til å fortelle hva hun gjør underveis, og når en må utføre noe litt mer krevende som en kirurgisk ekstraksjon har jeg vært i svært gode hender.

Du vil aldri grue deg til tannlegebesøket igjen!

Super!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utrolig dyktig,og kjempeflink med oss med tannlegeskrekk. Veldig rolig,og flink til å hele tiden forklare hva som skjer. Flink til å berolige pasienten. :)

Meget fornøyd kunde

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt at gå til Diba av en veninne og angrer ikke. Meget dyktig tannlege som forteller hva hun gjør og driver med men hun arbeider hvis man er intessert.

De som er følomme: under mine 3 besøk følte jeg ingen form for smerte en eneste gang.

I hvert fall jeg trenger ikke å tenke hvem jeg går til neste gang jeg trenger tannlege.

Pris: Det er dyrt, men sånn er det hos alle tannleger.

Varmeste anbefalinger!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har vært min tannlege i noen år nå, og er absolutt den beste tannlegen jeg har hatt. Behagelig væremåte, serviceinnstilt, og veldig høy grad av yrkesstolthet. Jeg vet at hun alltid anbefaler det som er best for meg, og gjør det så rimelig som mulig. Jeg har sendt fem andre venner/kolleger dit den siste tiden (selv noen med tannlegeskrekk).

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Diba har ikke bare en vennlig og sprudlende væremåte, hun brenner faktisk for jobben og pasientene sine!
Siden jeg selv jobber innen helsevesnet kjenner jeg godt igjen trøtte og utbrente ansatte som bare gjør det de må pga timelønna. Diba er ikke sånn, hun går den ekstra milen for deg med et smil.

Etter ti år med tannlegeskrekk møtte jeg Diba, og hadde hun vært mitt første møte med tannlegestanden ville jeg sluppet narkose og shait nå. Så takk til deg Diba og hvis Oslo tannlegesenter noen gang nedbemanner og mener du må gå skal jeg personlig arrangere protestmarsj☺