Kim Bøen

Ranheim Tannhelse, Tanngarden Trondheim AS

2013

Ranheim Tannhelse Prisliste
Tanngarden Trondheim AS Prisliste

Ranheim Tannhelse Telefonnummer921 10 102921 10 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Tanngarden Trondheim AS Telefonnummer73 52 08 7573 52 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 23 7012 Trondheim
Kim Bøen er tannlege i Trondheim

1 vurdering

Siste vurderinger av Kim Bøen

Anbefaler tannlege Kim 👌👌

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Rolig, behagelig og dyktig tannlege, som tar tannlegeskrekk på alvor! Superfornøyd med behandlingen og resultatet. Anbefaler å gjøre tannbehandlinger hos Kim 👌👌.
Dyktige sekretærer, fornuftige priser og hyggelige lokaler hjelper også på :). Takk!

En fantastisk tannlege

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Stiller opp når pasientene trenger han og strekker seg langt for å hjelpe. Ingen tvil om hvilke tannlege jeg anbefaler venner og bekjente. Han tar hensyn til pasienten, er veldig grundig, nøyaktig og meget skånsom. Man blir godt tatt vare på, både av han og hans assistent. All ros til dem!

Faglig dyktig og behagelig tannlege som hører på sine pasienter

Klinikk: Ranheim Tannhelse Skrevet

Har hatt min tredje tannlegetime hos Kim Bøen nå, og er like fornøyd hver gang jeg har vært hos han! Tannlege Kim er utrolig flink til å ta vare på pasientene sine! Selv har jeg tannlegeskrekk, men føler meg veldig trygg og ivaretatt av Kim. Han er forsiktig, nøye og forklarer alltid hva han gjør.
En situasjon som egentlig er veldig stressende for meg, blir behagelig og rolig.

Tydelig at han er faglig dyktig og stø på hånden. Assistenten hans er også veldig trivelig :). Klinikk med god stemning, moderne utstyr og gode priser.