Kristine Eidal Tanem

Kristine Eidal Tanem er tannlege i Halden og Bærum

Siste vurderinger av Kristine Eidal Tanem

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos! Faglig dyktig og veldig snill. Tannlegeassistentene er også helt topp!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Sliter veldig med tannlegeskrekk, men når jeg møtte Kristine så forsvant denne rett ut døren.
Du finner ikke en hyggeligere tannlege enn dette. Faglig flink tannlege som finner alternative metoder for å sørge for pasientens ve og vel.
Anbefales på det sterkeste.

Kurerte tannlegeskrekk. Dyktig og blid

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Hadde ikke vært hos tannlege på ca 15 år (tannlegeskrekk) Kristine viste forståelse for dette. Hun informerte om hva hun gjorde. Veldig opptatt av at jeg ikke hadde smerter eller ubehag.Hun klarte å gjøre mine besøk hos tannlegen til å bli en hyggelig opplevelse, gruer meg ikke til å dra til tannlegen igjen.
Dentales på Lysaker virker å være proffesjonelle,er flere tannleger der slik at de får et faglig miljø. Kundeservice er helt i toppsjiktet, lokalene er veldig fine. Reagerte ikke negativt på pris. Har ikke hatt behov for å sammenligne pris da jeg følte at jeg virkelig fikk det jeg betalte for. Årsaken til at jeg valgte Kristine som tannlege, var etter en forespørsel på facebook hvor hun ble anbefalt av flere.