Hebah Zahra Zaidi

Hebah Zahra Zaidi er tannlege i Oslo og Hobøl

Siste vurderinger av Hebah Zahra Zaidi

Den minst empatiske!

Klinikk: Knapstad Tannklinikk Skrevet

Jeg vil ikke anbefale de med tannlegeskrekk å ta turen til denne unge damen! Da burde hun først ta et år å lære seg om å vise omsorg og vise medmenneskelighet. Hun er en søt jente, men jeg som har hatt tannlegeskrekk i over 30 år, så må ting gå på skinner når man skal gjennom en større behandling. Jeg ville at hun skulle prate med min fastlege, å det jeg da opplevde var at hun pratet nedsettende om et annet helsepersonell som hun ikke kjenner. Hun holdt å på å sette meg i en situasjon der jeg ville gått tannløs i over 2 uker. Da jeg sa at jeg var utrolig redd. Så ba hun meg snu tankegangen min, å bare ta meg sammen, å det sier man ikke til noen med tannlegeskrekk. Jeg fikk gudskjelov bytte tannlege til Knut som er på kontoret der, fantastisk ung mann, som forklarte absolutt alt som skulle skje. Jeg vil å få skryte av Hege tannlegesekreræren, en mer søt, beroligende, trygg dame skal man lete lenge etter. Hun gjør hele tannklinikken.

Fantastisk behandling!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk. Så fikk jeg anbefalt Dr. Zaidi, av min venninde. Meget behaglig og dyktig tannlege!
Anbefales alle med tannlegeskrekk.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine besøk hos denne tannlegen, synes hun er dyktig, hyggelig og effektiv. Gjorde en veldig grundig jobb, og forklarte godt hele veien. Viste stor forståelse for min lille tannlegeskrekk, som er borte nå etter flere besøk hos henne.