Kjell Jarle Hove

Kjell Jarle Hove er tannlege i Ålesund

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Kjell Jarle Hove

Er det mulig å feile på flere punkter?

Klinikk: Sentrum Tannklinikk - Ålesund Skrevet

Kom 15min for sent, jeg var dagens første avtale kl 07:45. Kontoret var låst da jeg ankom.

Presenterte seg ikke, iverksatte med en gang.

Kjeftet høylytt på assistenten under behandlingen.

Tilbydde ikke bedøvelse før han iverksatte smertefull behandling. Sitat fra deres nettside: "Vi legger vekt på smertefrihet ved all behandling"

Hvilte hånden oppå ansiktet mitt, på en ubehagelig måte som jeg aldri har opplevd andre tannleger gjøre.

Tok seg 100kr mer betalt enn det som står oppgitt på prislisten deres: http://sentrumtannklinikk.no/?page_id=22

Da jeg etterlyste kvittering fikk jeg bare en utskrift fra kortterminal, hvor det kun står total-beløp, ingenting annet.

Ville ikke gi kostnadsoverslag på videre behandling da jeg etterspurte dette. Sitat fra deres nettside: "Det vil bli gitt kostnadsoverslag på behandlinger som overstiger kr. 2000,-"
Etter videre insistering sa han til slutt at det ville bli på mellom 5 000 - 10 000kr.

Tok aldri av seg munnbind, ikke engang da han sto i kassen.

Sa ikke farvell, gikk rett til neste pasient etter betaling.

Styr unna denne tannlegen.

Klinikk: Sentrum Tannklinikk - Ålesund Skrevet

Dette er en svært arrogant og brutal tannlege,som jeg på det sterkeste vil fraråde noen og benytte.Setter også et stort spørsmålstegn vedrørende hans faglige kompetanse.Har hatt noen svært ubehagelige opplevelser hos Kjell Hove og Sentrum Tannklinikk,så jeg oppfordrer alle til og styre unna denne tannlegen.

Helt forferdelig

Klinikk: Sentrum Tannklinikk - Ålesund Skrevet

Denne mannen er ett klassisk tilfelle av hvorfor folk har tannlegeskrekk. Han er det værste tannlegen jeg har møtt i hele mitt liv. Med ingen hensyn eller respekt for pasient. Han er så brutal og uforsiktig at jeg fikk bakoversveis da jeg satt meg ned i tannlegestolen hans. Aldri mer! Hold deg langt unna dette mennesket om du har et minste snev av tannlegeskrekk!