Tahira Butt

Hamar Tannlegevakt
Torg gt 71 2317 Hamar
Tahira Butt er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Tahira Butt

Beste tannlegen jeg har møtt!

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Til tross for min tannlegeskrekk, så fikk Tahira meg til å slappe av i tannlegestolen.
Hun lot meg få bli litt kjent med henne, før hun satte opp ny time for å hjelpe meg.
Får virkelig ikke fullrost henne nok!
Absolutt den snilleste, og mest omsorgsfulle tannlegen jeg noen gang har møtt!
Jeg fikk time 4 timer etter at jeg tok kontakt med henne.
Hun hadde full forståelse for tannlegeskrekken min, og lot meg bestemme selv hvordan jeg ville at behandlingen skulle foregå.
For første gang i mitt liv har jeg endelig klart å stole på en tannlege, å det allerede etter første besøk. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, å har tenkt til å bruke henne som min faste tannlege heretter!

Tahira

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Tahira er en fantastisk tannlege. Forsiktig og nøye samtidig svært effektiv. Hun har min beste anbefalinger.

har ikke vært hos tannlege på mange år men måtte nå ta kontakt å valgte thaira.ble møtt av et varmt og behagelig mennesk

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

greide å få meg til å slappe av og glemme skekken for tannlege.anbefales virkelig til andre som er redd for å gå til tannlegen.skal fortsette hos henne

Godt fornøyd!

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Gruet meg litt til å bytte tannlege etter å ha vært alle år et annet sted, men det gikk kjempefint! Tahira er veldig blid og hyggelig. Hun fikk meg til å slappe av og jeg fikk god behandling. Kommer til å fortsette hos henne!

Super tannlege

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

En tannlege som kan anbefales for alle. Skånsom behandling, Hyggelig og pasient vennlig. Gode råd for hva som bør gjøres.