Tahira Butt

Torg gt 71 2317 Hamar
Tlf: 62 52 24 23 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tahira Butt er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Tahira Butt

Beste tannlegen jeg har møtt!

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Til tross for min tannlegeskrekk, så fikk Tahira meg til å slappe av i tannlegestolen.
Hun lot meg få bli litt kjent med henne, før hun satte opp ny time for å hjelpe meg.
Får virkelig ikke fullrost henne nok!
Absolutt den snilleste, og mest omsorgsfulle tannlegen jeg noen gang har møtt!
Jeg fikk time 4 timer etter at jeg tok kontakt med henne.
Hun hadde full forståelse for tannlegeskrekken min, og lot meg bestemme selv hvordan jeg ville at behandlingen skulle foregå.
For første gang i mitt liv har jeg endelig klart å stole på en tannlege, å det allerede etter første besøk. Jeg anbefaler henne på det sterkeste, å har tenkt til å bruke henne som min faste tannlege heretter!

Tahira

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Tahira er en fantastisk tannlege. Forsiktig og nøye samtidig svært effektiv. Hun har min beste anbefalinger.

har ikke vært hos tannlege på mange år men måtte nå ta kontakt å valgte thaira.ble møtt av et varmt og behagelig mennesk

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

greide å få meg til å slappe av og glemme skekken for tannlege.anbefales virkelig til andre som er redd for å gå til tannlegen.skal fortsette hos henne

Godt fornøyd!

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Gruet meg litt til å bytte tannlege etter å ha vært alle år et annet sted, men det gikk kjempefint! Tahira er veldig blid og hyggelig. Hun fikk meg til å slappe av og jeg fikk god behandling. Kommer til å fortsette hos henne!

Super tannlege

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

En tannlege som kan anbefales for alle. Skånsom behandling, Hyggelig og pasient vennlig. Gode råd for hva som bør gjøres.

God service

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Her får du rask hjelp, god service og hyggelig betjening, og ikke minst veldig bra jobb. Anbefales!!

Hyggelig, imøtekommende og hjelpsom

2.januar 2015
Akutt behov for hjelp da mi vanlige tannlege hadde stengt, gode råd og henvisning til spesialist. Kunne bar ta kontakt ved behov.Det skjedde og jeg fikk samme gode behandling. Hun kan varmt anbefales.

omtenksomme, rolig, rask og veldig flinke!

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Rolig omgivelser, snille og ærlige tannlege :)
Var innom på en akutt time, og nå skifter jeg tannlege..

Kjempegod tannlege

Klinikk: Hamar Tannlegevakt Skrevet

Meget hyggelig ung dame som yter kjempegod service og fremstår som profesjonell ut i fingerspissene. Gode priser og åpningstider utover kvelden. For pasienter med snev av tannlegeskrekk anbefaler jeg henne på det varmeste da hun er ytterst varsom og hensynsfull.