Darya Bassari

Darya Bassari er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Darya Bassari

Behagelig og dyktig

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom til Tannlege Darya på anbefaling fra en kollega. Har fått Inman Aligner tannregulering for voksne, for å rette på mine skjeve tenner og er veldig fornøyd med resultatet. Har også fikset litt andre småting og hun er veldig behagelig og jeg kjenner ikke at hun setter bedøvelsen. Fin klinikk med sentral beliggenhet og så har de åpent på ettermiddag og lørdager. Anbefaler Darya!

Ambefales på det varmeste.

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Super fornøyd! Blid, rolig og meget flink tannlege.
Jeg hadde tannlegeskrekk og gruet meg før jeg dro. Hun behandlet meg så bra og helt smertefritt. Ingen tannlegeskrekk lenger.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er bare helt fantastisk, tar seg av pasientene på en helt utrolig måte,veldig flink.
Glad jeg fant henne.

En helt fantastisk og pasientvennlig tannlege!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Denne tannlegen møter sine pasienter med svært stor respekt.

Hun utstråler stor trygghet,og i mitt tilfelle måtte jeg utføre kostbar tannlegebehandling.Hun hjalp meg og veiledet meg gjennom dette på en svært profesjonell måte.

Selve resultater ble svært vellykket,jeg er meget imponert over hennes faglige dyktighet

Benytter også anledningen til å rose de andre på kontoret, for deres evne sammen med henne til å skape god stemning

Erfaren og dyktig tannlege, totalt smertefri behandling!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Kan på det varmeste anbefale min nye tannlege Daray!

* Hun var punktlig med tanke på vårt avtalte visitt, altså ingen forsinkelser.
* Hele behandlingen var smertefri, helt utrolig!
* Hun tar seg tid til å forklare, noe som gjør behandlingen mindre skummel. Man lærer faktisk endel under selvet behandlingen :)
* Svært presis på estimert pris for behandlingen.
* Rutinert, strukturert, hyggiensik og professjonell tannlege!

Til slutt, meget hyggelig og blid dame! Tannlegebesøk er ikke lenger en skrekk for meg takket være Darya :)

Altid møtt med respekt og tålmodighet!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, sprøyteskrekk, og hadde en masse som måtte ordnes i munnen min. Jeg kan ikke si at det å gå til tannlege blev favoritt aktiviteten min, men jeg kan si at jeg altid har følt meg godt behandlet, tatt vare på, lyttet til og ventet på, og respektert hos Torshov Tannlegesenter.

Jeg kan på det varmeste anbefale Torshov Tannlegesenter for alle med tannlegeskrekk.

Takk Darya! :)

Superduktig tandläkare!

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

Jag har sedan länge haft tandvårdsrädsla och dragit mig för att gå till tandläkare men Darya har med sitt trevliga bemötande och professionella arbetssätt kunnat hjälpa mig igenom min tandvårdsrädsla. Hon förklarar allt hon gör innan och är väldigt försiktig vilket uppskattas högt av oss som är rädda för tandläkare .
Rekommenderar starkt.

Styr unna

Klinikk: Torshov Tannlegesenter AS Skrevet

De skryter voldsomt av at de er gode på pasienter med tannlegeskrekk, det er ikke min opplevelse. Arrogant og lite lyttende på sine pasienters behov. Jeg avbrøt behandlingen før den hadde begynt.

Vurdering av Darya Bassari

Tannlege Darya Bassari viser stor omtanke og omsorge
for sine pasienter. Hun tar svært godt vare på pasienter med tannlegeskrekk.I tillegg er Darya Bassari svært hyggelig å prate med.Anbefaler derfor Torshov tannlegesenter på det sterkeste