Iselin Elise Husby

Gartnerveien 1 1394 Nesbru
Tlf: 66 98 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Iselin Elise Husby er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Iselin Elise Husby

Mest psykologiske og flinkeste tannlegen😊

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Er så takknemlig for at Iselin har klinikk på Nesbru, føler ikke at jeg går til tannlegen lenger. Min skrekk gikk over etter første besøk. Aldri sett lignende utstyr og måten hun utfører alt på er så hyggelig, psykologisk rett og medmenneskelig🙏🏼😊

Anbefales på det sterkeste.

Iselin Elise Husby

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Jeg vil bare si, du er en av de beste menneskerne jeg noensinne har møtt, å ikke minst beste tannlege. Så forståelig å hjelper til med de man trenger. Jeg personlig er så glad for at du blev anbefalt til meg. Å nå anbefaller jeg henne videre til alle mine kjente.
Du er utrolig flink å go lege. Jeg ønsker deg kun det beste fremover.
Stå på med menneskeligheten det trenges flere som deg❤️

Flink, rolig og behagelig!

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Utrolig flink til å forklare alt hun gjorde under hele behandlingen. Veldig behagelig person! Vanligvis hadde jeg absolutt trengt bedøvelse til denne behandlingen.
Første gang jeg har vært hos en tannlege UTEN bedøvelse!

Anbefales på det varmeste!

Hurra!!! Nå har jeg endelig funnet den rette !

Takk Iselin!
Takk for at du fjernet tannlegeskrekken min!
Takk for at du forteller meg skritt for skritt alt du gjør!
Takk for at du er så lett på hånden når du pirker, borrer, reparerer skader og renser i tennene mine.
Takk for at du forstår hvordan det er og være livredd tannleger og snakker med meg på en sånn måte at jeg puster rolig og slapper av hos deg.
Takk for at det finnes tannleger som deg!
Tusen takk til deg og Hanne, den fantastisk, blide, rolige, humoristiske og behagelige tannlegesekretæren din!

Jeg gleder meg til neste time og det er første gang i mitt liv (51 år) at jeg gleder meg til en tannlegetime.

All ros til Alméra tannklinikk, Iselin og Hanne!

Dyktig, behagelig og rimelig!

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Jeg kan anbefale Almera Tannklinikk på det varmeste!
Hyggelige, tålmodige, dyktige folk:)
På toppen av det hele er prisen overaskende lav.
M a o verdt et besøk!

En fantastisk tannlege

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Har slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten, etter en samtale med Tannlege Husby ble angsten nesten inteteksisterende. Hun tok godt hånd om meg som person og utførte en strålende jobb.
Her har jeg funnet min faste tannlege! Deilig å endelig kunne gå til tannlegen igjen!

Fikk også raskt time!

Behagelig

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Bestilte time hos tannlege Iselin for en undersøkelse. Fikk time veldig raskt og følte meg godt mottatt og ivaretatt .
Anbefales.

Genial, hyggelig, omtenksom og nøye.

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Positivt overrasket, så jeg har funnet meg en fast tannlege. Endelig.. Prisen var heller ikke avskrekkende så totalt sett veldig fornøyd.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Fantastisk flink tannlege. Hun er nøye, forsiktig og forklarer hva hun gjør. Flotte nye lokaler, man føler seg trygg og ivaretatt! Lenge lett etter ny tannlege, nå har jeg endelig funnet en som vill mitt beste. Anbefales!

En dyktig og imøtekommende tannlege

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Alméra tannklinikk. Tannlege Iselin var veldig flink og som en med tannlegeskrekk, så var jeg særlig fornøyd med at hun klarte berolige meg ved å forklare hva, hvorfor og hvordan hun skulle gjøre under undersøkelsen. Et flott lokale med en veldig imøtekommende og vennlig tannlegesekretær som har hjulpet meg med det jeg måtte lure på. Prisen er heller ikke noe å klage på! Jeg vil absolutt fortsette å gå hit og vil anbefale andre å ta turen!

Trivelig, grundig og "serviceminded"

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Første inntrykket var meget bra i innbydende, tidsriktige lokaler, trivelig personale og toppmoderne utstyr.
Jeg tok turen til Almera og tannlege Iselin etter anbefaling og jeg synes Iselin tok seg god tid til meg som pasient. Under behandlingen viste hun meg et lite område med antydning til hull, men ga meg tips hvordan jeg kunne forebygge videre angrep fremfor å sette opp ny time for borring.
I tillegg til at Almera hadde meget gode priser, følte jeg meg ivaretatt og at hun gjorde en grundig jobb med tennene mine.

Spesialist skrøt av arbeidet

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Alméra Tannklinikk får min varmeste anbefaling. Tannlege Iselin henviste meg til spesialist og han påpekte at tannlegen min gjorde en USEDVANLIG god jobb! Jeg ble veldig glad for uttalelsen. Føler meg virkelig ivaretatt og merker at de legger stolthet i grundig arbeid.

Grundig og dyktig tannlege

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

God kvalitet, fine priser og utrolig grundig tannlege. Alltid imøtekomme og god service! Dette er godt for en med tannlegeskrekk!

Veldig hyggelig og beste tannlegen!

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Iselin tar seg tid med enkel pasient og med en hyggelig smil forteller deg at dette er ikke vondt :-)))
Beste tannlegen jeg har hatt siden jeg kom til Norge fra Cuba i 2003 , har prøvd mange , og ingen som henne med sine roser og lilla hansker :-))

veldig diktig og profesjonel

Klinikk: Alméra Tannklinikk Skrevet

Almera tannklinikk og Iselin ga meg en rask og rimelig behandling. Jeg fikk råd og veiledning for tannkjøtt pleie.