Aida Becirovic

Tøyen Tannlegevakt AS
Kjølberggata 29 0653 Oslo
Aida Becirovic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Aida Becirovic

Beste tannlege jeg har møtt

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Har tannsykdom i noen år. må bare sier Aida er den flinkeste tannlege jeg har møtt. Proffesonelt og omsorg full. har du tannlegeskrekk, er hun den rette å gå til. Gleder meg til neste tannlege time hos henne.

Dyktig tannlege.

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Dyktig tannlege, men dessverre er sekretæren helt ny i Norge som ikke forstår norsk. Ringe 10. juni klokken 2000, og bruke 10 minutter på å få svar på om de har avtale med HELFO eller ikke. Siden sekretæren oppga å være student, så spurte jeg om når jeg kunne ringe. Da svarte hun mellom 0900 - 2100 imorgen, påfølgende spørsmål var om det var hun eller noen andre på jobb. De bør snarest mulig ha kyndige folk på telefonen som forstår norsk.

Dyktig tannlege

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Aida er en dyktig tannlege som tar seg godt av deg som pasient. Hun gjør tannlegetimen til en god opplevelse. Hun hjalp meg med trekking av hvisdomstenner og utførte dette på en veldig profesjonell måte. Dette var veldig behagelig for meg. Jeg kan anbefale henne til alle som er ute etter en dyktig tannlege som ikke tømmer lommeboka din. Etter denne behandlingen kommer jeg til å benytte meg av henne i årene fremover.

Supernøgd!

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Har aldri hatt det så hyggeleg hjå tannlegen før. Aida er blid, kunnskapsrik og flink. Eg er veldig nøgd, og kan anbefale henne på det varmaste.

Behagelig tannlegebesøk

Klinikk: Tøyen Tannlegevakt AS Skrevet

Aida er flink til å forklare og tar seg tid når du sitter i stolen.
Første inntrykket var ikke så godt grunnet over 30 min forsinkelse men dette ble rettet opp i etter hvert. Totalt sett et behagelig besøk.

Kan anbefale å gå til Aida og Tøyen tannlegevakt.