Garthiga Kulendran

Veitvet Senter Tannklinikk Priser mangler

Siste vurderinger av Garthiga Kulendran

Endelig trygg

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Etter flere år hvor jeg ikke har gått til tannlege pga de høye prisene.. har jeg nå funnet noen som gjør at jeg kan gå til tannlegen jevnlig og jeg føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt. Kom på grunn av sterke smerter og dagen etter kan jeg ikke en gang føle at jeg har vært hos tannlegen. Har alt booket ny time og ser frem til et nytt liv uten hull i tennene eller frykt for å ikke kunne gjøre noe med det :-)

Meget fornøyd.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Hadde min første kontroll, der vi fant et hull. Det gikk raskt å få time og behandlingen var meget bra. Jeg har gjennom årene flyttet endel og vært innom flere tannleger. Kan absolutt anbefale Garthiga.

Anbefalt for alle med tannlegeskrekk

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 15 år siden jeg har en ekstrem tannlegeskrekk. Mer eller mindre tilfeldigvis fant jeg Veitvet Senter Tannklinikk hvor jeg ble behandlet av Garthiga Kulendran.

Hun er veldig flink å spørre hvorfor man har tannlegeskrekk og tilpasser behandlingen. Hun arbeider veldig rolig og forklarer ikke for mye og ikke for lite. Utstyret hun bruker er helt ny og hun trenger ikke en assistent eller andre for å gjøre arbeidet sitt. Dette betyr mindre stress for meg som pasient siden det er kun én person som behandler meg.

Jeg har vært hos flere behandlinger hos henne og hun jobber fort og med god kvalitet. Alle fyllingene føltes bra ut etter behandlingen. Kan absolutt anbefale henne!

Anbefales!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Anbefales på det varmeste!
Er veldig hyggelig og informerer godt underveis. Følger deg opp som pasient og er effektiv og oppriktig interessert i at en som pasient har det bra.
Den beste jeg har vært hos!

Grundig, dyktig, profesjonell og hyggelige priser

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos én tannlege som var rimeligere enn gjennomsnittet tidligere - da fikk jeg en svært dårlig fylling og tenkte at dette ikke var verdt det.

Men nå trengte jeg noen ganske kostbare behandlinger (rotfylling, kanskje krone) og etter å ha lest litt rundt på nettet tok jeg sjansen på Veitvet Senter Tannklinikk.

Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde.

Kulendran er grundig og effektiv og ga meg behandlingen jeg trengte til nesten halv pris av det jeg hadde måttet betale hos min lokaltannlege. Hun bruker god tid på analyse av skade og resultat av behandling og er grundig og effektiv under behandling.

Jeg føler meg veldig trygg på at jeg fikk riktig og god behandling, og ble overrasket over lavere totalkostnad enn forventet.

For oss som ikke liker å ta fri mitt i arbeidsdagen er det også praktisk at hun kan ta timer kveld/helg.

Anbefales på det sterkeste!