Garthiga Kulendran

Veitvet Senter Tannklinikk
Veitvetveien 8 Oslo 0596 Oslo
Garthiga Kulendran er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Garthiga Kulendran

Beste tannlegen jeg har besøkt på 15+ år?

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har unngått tannlege siste 5+ åra, og måtte innse at nå var tiden inne. Tannverk og fikk time innen dagen.
Ble møtt med en rolig, proffesjonell dame som ville fikse problemet først, også heller diskutere annet behov/tannstell etterpå. Hun var så rolig og "behagelig" personlighet når jeg var så nervøs. Anbefales! Dette blir min nye faste tannlege! Også som andre har sagt; Billig pris, rene lokaler, flotte folk!

Endelig trygg

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Etter flere år hvor jeg ikke har gått til tannlege pga de høye prisene.. har jeg nå funnet noen som gjør at jeg kan gå til tannlegen jevnlig og jeg føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt. Kom på grunn av sterke smerter og dagen etter kan jeg ikke en gang føle at jeg har vært hos tannlegen. Har alt booket ny time og ser frem til et nytt liv uten hull i tennene eller frykt for å ikke kunne gjøre noe med det :-)

Meget fornøyd.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Hadde min første kontroll, der vi fant et hull. Det gikk raskt å få time og behandlingen var meget bra. Jeg har gjennom årene flyttet endel og vært innom flere tannleger. Kan absolutt anbefale Garthiga.

Anbefalt for alle med tannlegeskrekk

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 15 år siden jeg har en ekstrem tannlegeskrekk. Mer eller mindre tilfeldigvis fant jeg Veitvet Senter Tannklinikk hvor jeg ble behandlet av Garthiga Kulendran.

Hun er veldig flink å spørre hvorfor man har tannlegeskrekk og tilpasser behandlingen. Hun arbeider veldig rolig og forklarer ikke for mye og ikke for lite. Utstyret hun bruker er helt ny og hun trenger ikke en assistent eller andre for å gjøre arbeidet sitt. Dette betyr mindre stress for meg som pasient siden det er kun én person som behandler meg.

Jeg har vært hos flere behandlinger hos henne og hun jobber fort og med god kvalitet. Alle fyllingene føltes bra ut etter behandlingen. Kan absolutt anbefale henne!

Anbefales!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Anbefales på det varmeste!
Er veldig hyggelig og informerer godt underveis. Følger deg opp som pasient og er effektiv og oppriktig interessert i at en som pasient har det bra.
Den beste jeg har vært hos!

Grundig, dyktig, profesjonell og hyggelige priser

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos én tannlege som var rimeligere enn gjennomsnittet tidligere - da fikk jeg en svært dårlig fylling og tenkte at dette ikke var verdt det.

Men nå trengte jeg noen ganske kostbare behandlinger (rotfylling, kanskje krone) og etter å ha lest litt rundt på nettet tok jeg sjansen på Veitvet Senter Tannklinikk.

Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde.

Kulendran er grundig og effektiv og ga meg behandlingen jeg trengte til nesten halv pris av det jeg hadde måttet betale hos min lokaltannlege. Hun bruker god tid på analyse av skade og resultat av behandling og er grundig og effektiv under behandling.

Jeg føler meg veldig trygg på at jeg fikk riktig og god behandling, og ble overrasket over lavere totalkostnad enn forventet.

For oss som ikke liker å ta fri mitt i arbeidsdagen er det også praktisk at hun kan ta timer kveld/helg.

Anbefales på det sterkeste!

Svært dyktig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Dr.Kulendran er nyutdannet og svært presis i sitt arbeid! Her taes ingen snarveier og hun tar seg god tid til å forklare deg hva som bør gjøres. Alle behandlinger utføres i samråd med pasienten, og man bestemmer 100% selv hva som skal utføres, slik at man aldri får en overraskelse når en betaler etterpå.

Du vet hvordan en grov/dårlig slipt fylling kjennes ut? Vel, du kjenner ikke antydning til fylling etter du har vært hos henne. Jeg var skeptisk til å begynne med, ettersom hun er så ung, men der tok jeg feil! Jeg vil heller ha noen som er nyutdannet, som fremdeles gjør alt etter boka, enn noen som tar snarveier og ikke legger sjela si i arbeidet.
Prisene taler for seg selv...det er overkommelig for oss studenter og andre som ikke har all verdens å rutte med.

Kjempefornøyd!