Garthiga Kulendran

Klinikk

Veitvet Senter Tannklinikk

Veitvetveien 8 Oslo 0596 Oslo

Siste vurderinger av Garthiga Kulendran

Anbefalt for alle med tannlegeskrekk

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlegen på 15 år siden jeg har en ekstrem tannlegeskrekk. Mer eller mindre tilfeldigvis fant jeg Veitvet Senter Tannklinikk hvor jeg ble behandlet av Garthiga Kulendran.

Hun er veldig flink å spørre hvorfor man har tannlegeskrekk og tilpasser behandlingen. Hun arbeider veldig rolig og forklarer ikke for mye og ikke for lite. Utstyret hun bruker er helt ny og hun trenger ikke en assistent eller andre for å gjøre arbeidet sitt. Dette betyr mindre stress for meg som pasient siden det er kun én person som behandler meg.

Jeg har vært hos flere behandlinger hos henne og hun jobber fort og med god kvalitet. Alle fyllingene føltes bra ut etter behandlingen. Kan absolutt anbefale henne!

Anbefales!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Anbefales på det varmeste!
Er veldig hyggelig og informerer godt underveis. Følger deg opp som pasient og er effektiv og oppriktig interessert i at en som pasient har det bra.
Den beste jeg har vært hos!

Grundig, dyktig, profesjonell og hyggelige priser

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært hos én tannlege som var rimeligere enn gjennomsnittet tidligere - da fikk jeg en svært dårlig fylling og tenkte at dette ikke var verdt det.

Men nå trengte jeg noen ganske kostbare behandlinger (rotfylling, kanskje krone) og etter å ha lest litt rundt på nettet tok jeg sjansen på Veitvet Senter Tannklinikk.

Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde.

Kulendran er grundig og effektiv og ga meg behandlingen jeg trengte til nesten halv pris av det jeg hadde måttet betale hos min lokaltannlege. Hun bruker god tid på analyse av skade og resultat av behandling og er grundig og effektiv under behandling.

Jeg føler meg veldig trygg på at jeg fikk riktig og god behandling, og ble overrasket over lavere totalkostnad enn forventet.

For oss som ikke liker å ta fri mitt i arbeidsdagen er det også praktisk at hun kan ta timer kveld/helg.

Anbefales på det sterkeste!

Svært dyktig!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Dr.Kulendran er nyutdannet og svært presis i sitt arbeid! Her taes ingen snarveier og hun tar seg god tid til å forklare deg hva som bør gjøres. Alle behandlinger utføres i samråd med pasienten, og man bestemmer 100% selv hva som skal utføres, slik at man aldri får en overraskelse når en betaler etterpå.

Du vet hvordan en grov/dårlig slipt fylling kjennes ut? Vel, du kjenner ikke antydning til fylling etter du har vært hos henne. Jeg var skeptisk til å begynne med, ettersom hun er så ung, men der tok jeg feil! Jeg vil heller ha noen som er nyutdannet, som fremdeles gjør alt etter boka, enn noen som tar snarveier og ikke legger sjela si i arbeidet.
Prisene taler for seg selv...det er overkommelig for oss studenter og andre som ikke har all verdens å rutte med.

Kjempefornøyd!