Garthiga Kulendran

Garthiga Kulendran er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Garthiga Kulendran

Flink tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Tannlegen virket flink. Trodde tanna var brukket, men det var fyllingen som falt ut. Hun tok fylling veldig bra. Prisen på fylling var bra men hun tok også for undersøkelse som var litt mystisk. Hun tok kun et bildet, men på undersøkelsen står to bilder, rens mv som ikke ble utført.

Takk for tilbakemeldingen.
Pasientene blir belastet for konsultasjon/ undersøkelse uansett om de kommer pga. en vanlig rutinesjekk eller noe spesifikt. En undersøkelse er helt avgjørende for valg av behandling. Ut fra tilbakemeldingen din ser det som du har kommet til oss grunnet en mulig knekt tann, dette var vi nødt til å få undersøkt med røntgenbilde før vi kunne utføre behandlingen.
Det ble ikke bestilt time for en vanlig undersøkelse/ årlig sjekk, som inkluderer 2 stk. røntgenbilder og rens. Håper vi har klargjort det du lurte på, og du er velkommen til oss igjen for en rutine sjekk dersom du ønsker det.

Besvart av Garthiga Kulendran

Kjempeflink tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Garthiga er rolig og fin som person. Virker veldig dyktig på det hun gjør, og er flink til å forklare underveis.

Beste tannlegen jeg har besøkt på 15+ år?

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har unngått tannlege siste 5+ åra, og måtte innse at nå var tiden inne. Tannverk og fikk time innen dagen.
Ble møtt med en rolig, proffesjonell dame som ville fikse problemet først, også heller diskutere annet behov/tannstell etterpå. Hun var så rolig og "behagelig" personlighet når jeg var så nervøs. Anbefales! Dette blir min nye faste tannlege! Også som andre har sagt; Billig pris, rene lokaler, flotte folk!

Endelig trygg

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Etter flere år hvor jeg ikke har gått til tannlege pga de høye prisene.. har jeg nå funnet noen som gjør at jeg kan gå til tannlegen jevnlig og jeg føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt. Kom på grunn av sterke smerter og dagen etter kan jeg ikke en gang føle at jeg har vært hos tannlegen. Har alt booket ny time og ser frem til et nytt liv uten hull i tennene eller frykt for å ikke kunne gjøre noe med det :-)

Meget fornøyd.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Hadde min første kontroll, der vi fant et hull. Det gikk raskt å få time og behandlingen var meget bra. Jeg har gjennom årene flyttet endel og vært innom flere tannleger. Kan absolutt anbefale Garthiga.