Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Fantastisk tannlege med høy faglig kompetanse

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Etter å ha unngått tannbehandling i 8 år pga frykten av å oppdage hull i tennene booket jeg en time hos Dr. Kurdistan Mirza ved Nydalen Tannlegesenter.
Med sin nydelige personlighet fikk hun meg som pasient til å føle meg trygg, forstått, svært godt ivaretatt og ikke minst hørt.
Dr. Mirza oppleves som en dyktig og effektiv tannlege med høy faglig kompetanse hvor hun gir grundig informasjon underveis slik at pasienten forstår hva som blir gjort og hvorfor.
For en herlig dame som får tannbehandlingen til å føles som en «munnmassasje»!
Med hyggelig personale samt en tannlege som bryr seg om dine tenner, gir jeg tannlegebesøket 10 av 10!

Den beste tannlege har jeg hatt noen gang

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan er en fantastisk tannlege, veldig hyggelig, dyktig, tålmodig, forklarer alt underveis og blir superfornøyd hver gang jeg er på dette tannlegesenter.
Varsom om du har tannlegeskrekk.
Her blir jeg tatt godt vare på.
Hyggelig personale, moderne utstyr rent og ryddig.
Anbefales på det varmeste:)

Alltid bli og imøtekommende!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Alltid veldig hyggelig å komme tilbake. Blid, snill, positiv og har alltid tid til en hyggelig prat.

Kjempeflink!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har gått til på mange år. Hun får deg til å føle deg trygg i stolen, og følger deg opp hele veien gjennom behandling. Har tatt invisalign regulering hos henne!

Den beste tannlegen

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Min opplevelse av Dr. Mirza var at jeg fikk en trygg og fin velkomst da jeg ankom. Jeg skulle borre 4 hull, noe jeg hadde gruet meg til, men Dr. Mirza var så flink at det gikk smertefritt. Hun gjorde ikke irriterende småfeil som jeg har opplevd av andre leger.
Jeg er stråelendes fornøyd med henne og vet nå hvem jeg skal til neste gang.