Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Utrolig med menneske og en veldig flink tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Nå er snart barndoms drømmen om å ha fine, rette tenner er oppfyllelse i en voksen alder.
Tannlege Kurdistan Mirza og invisline behandling har endret både livet og smile mitt.
Mirza er en tannlege som en kan stole på og være sikker på god resultat før behandlingen startet.
Anbefales på den sterkste👍🏼👍🏼👍🏼

EN REISE PÅ FØRSTE KLASSE !!!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hvem gleder seg egentlig til å gå til tannlegen?...JEG !! Gjennom hele mitt liv har tannlegen vært skrekken. Etter besøket hos Kurdistan Mirza får du ikke lyst til å gå hjem... men bli litt til. Nydalen tannlegesenter med Kurdistan Mirza og hennes team er et funn i tannlegeverdenen...i Oslo....her får du en mottagelse som står til gull. Her arbeides det profesjonelt og på dine premisser....ikke noe stress og ingen smerte. Herlig kommunikasjon under hele arbeidet slik at følelsen av å være i en ubekvem setting er helt fraværende. Som pasient med spesiell oppfølging etter strålebehandling av hals og munn ved Radiumshospitalet opplever jeg å bli tatt veldig godt vare på. Atmosfæren ved Nydalen tannlegesenter er unik. Jeg anbefaler alle som leser dette innlegget og som frykter et tannlegebesøk å begynne sin behandling hos K Mirza. Lykke til...

Dyktig, trygg og imøtekommende tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Kurdistan Mirza om du er opptatt av faglig kvalitet og en god opplevelse! Jeg følte meg så trygg og ivaretatt i alle ledd. Hun tok meg på alvor, lyttet og strakk seg langt for å sørge for at jeg var fornøyd som klient.

Jeg hadde dessverre store kariesskader i flere tenner. Gjennom prosessen med å få ordnet opp i dette ble jeg møtt med omsorg, helt fritt for fordommer eller belærende behandling som jeg hadde fryktet i forkant. Profesjonelt og effektivt arbeid, samtidig som hun tok seg tid og var svært grundig. Jeg er nå så lettet for at tannlegen ikke lenger trenger å være noe å grue seg til. Som en bonus opplyste hun om pris underveis og sørget for å finne en så god løsning som mulig for meg som klient.

Og om du har behov for en krone må du gå til Kurdistan Mirza! Etter flere mislykkede forsøk opp gjennom livet hos ulike tannleger har jeg endelig fått smilet mitt tilbake! Tusen takk!! Dette er en faglig dyktig tannlege som jobber med hjertet.

For et fantastisk flott menneske!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Wow! Jeg har aldri møtt et mer ydmykt og snilt menneske! Jeg er så glad det finnes lærere som henne i denne verden, som viser oss at tannleger ikke er like grusomme og hjelper deg med å få bort skrekken din. Jeg valgte å gå flere år med smerter pga av dårlig erfaring av tannleger.
Jeg kommer aldri til å bytte tannlege.
Jeg anbefaler alle barn og voksne Nydalen tannlegesenter AS.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza har en spesiell omsorg for de som sitter i tannlegestolen! En tannlege som ser pasienten på en så god måte må du lete lenge etter! Det gjorde mitt tannlegebesøk, med akutt skade (delt tann) der det var store smerter, til en god opplevelse! Kvalitet i alle ledd!