Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mirza gjorde tannlegebesøket til en fin og avslappet opplevelse for undertegnede, som har moderat til høy tannlegeskrekk. Hun er veldig hyggelig og man føler seg godt ivaretatt. Visdomstennene ble trukket og operert ut uten komplikasjoner eller smerter.

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig hyggelig, dyktig og generøs tannlege som har gjort opplevelsen av min tannbehandling god. Hun gjorde sitt beste for at jeg skulle slappe av i tannlegestolen da jeg var stresset og redd, og lot meg være med å bestemme behandlingsalternativer, slik at jeg skulle få best mulig behandling.

Fantastisk tannlege!!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Maken til tannlege skal man lete lenge etter!!! Med tannverk på en lørdag, fant jeg tilfeldigvis Nydalen tannlege senter. Fikk time samme dag hos Kurdistan Mirza,,, og vipps, så forsvant den lille tannlege skrekken jeg hadde igjen! Når man blir så godt tatt vare på, vil man jo bare gå til tannlegen "hver dag" :-) Trenger du å gå til tannlegen, er "this the one"!! Hilsen

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har slitet med tannlegeskrekk men etter å ha besøkt Kurdistan så har jeg blitt kvitt skrekken. Hun er rolig, hyggelig og tar vare på deg. Fikk time på dagen da jeg hadde veldig vondt i en tann. Har trukket visdomstenner der og og det gikk fort og enkelt. Anbefaler henne på det sterkeste

Alle skulle hatt en slik tannlege.

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg møter en tannlege med enorm forståelse for at pasienter gruer seg til tannlegebesøket. Hun er genuint opptatt av at tannlegebesøket skal gjøres så skånsomt som mulig. Hun er rask, sikker i faget sitt og utstråler en godhet som du sjeldent møter.