Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

En ivaretagende, beroligende og veldig dyktig tannlege!!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg gruer meg alltid for å gå til tannlegen. En skrekk som ligger der fra gammelt av. Men med tannlege Kurdistan Mirza føler jeg meg veldig godt ivaretatt. Hun er beroligende, og spør meg hele tiden om det går bra, så jeg føler meg veldig trygg. I tillegg er hun veldig dyktig!

Vennlig og trygg tannlege som virkelig ha hjulpet meg

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er en svært dyktig og trygg tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk siden jeg var liten og har hatt mye problemer med tennene. Over 10 tannlegebesøk i år har endelig gjort at jeg kan smile igjen. Dette er kun takket være henne. Stort pluss at hun alltid er svært tilgjengelig og svarer på telefonen dersom jeg har spørsmål. Har ringt kl. 18 på en lørdag og fått lov til å komme inn tidlig på morgningen dagen etter. Det er hva jeg kaller service.

Kommer helt klart til fortsette å gå til henne!

Kjempe flink

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er en veldig flink og trygg tannlege. Hun var veldig snill og gjorde en utrolig god jobb. Spurte meg hele tiden underveis om det gikk bra og tok seg god til å forklare ting jeg lurte på. Kjempe fornøyd!

Coronatider og tannverk - 2020

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Pga. at min ordinære tannlege hadde coronastengt så endte jeg etter en tlf. runde hos Nydalen tannlegesenter og fikk Mirza som tannlege.
Det viste seg at behandlingen ble mye mer omfattende enn først antatt, men Mirza taklet alt meget bra og smertefritt og med god dialog underveis. Jeg har vært hos mange tannleger opp igjennom årene, men Mirza er en av de beste så lang. Så trenger du tannlege anbefaler så kan jeg anbefale denne tannlegen.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Var hos Kurdistan Mirza for et par uker siden etter mange år siden sist jeg var hos tannlege på grunn av tannlegeskrekk. Ble kvitt tannlegeskrekken etter første tannlegebesøk hos henne. Hun tok seg veldig god tid og viste mye omsorg under behandlingen som ble tilnærmet helt smertefri. Hun tok seg også god tid til å forklare hva hun gjorde og var veldig rolig og behagelig. Fantastisk god tannlege og anbefaler henne!