Kariann Skare

33 år

Autorisasjon (2017)

Eiksmarka Tannlegesenter Telefonnummer67 14 10 8267 14 10 ...
Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Kariann Skare er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Kariann Skare

Beste tannlege jeg har hatt.

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Jeg er kjempefornøyd etter hvert besøk. Har alltid vegret meg for tannlegebesøk tidligere, men ikke nå. Kjempefornøyd med god behandling.

Veldig flink tannlege!

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble godt mottatt av tannlegen og synes at behandlingen jeg fikk( rotfylling og krone) gikk veldig fint! Det var ikke smerter under behandlingen😊Tannlegen min het Karianne, anbefaler henne veldig. Eiksmarka tannlegesenter er et godt valg.

Kariann

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Kariann er flink, effektiv og behagelig tannlege. Hun følger samvittighetsfullt opp sine kunder og jeg håper hun snart kommer tilbake.

Topp

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Kariann Skare er en meget behagelig og flink tannlege.Jeg har følt meg «sett», alltid fått forklaring på hva som blir gjort og hva som bør gjøres. Hun er lett på hånden, avleder med hyggelig prat hvis hun må gjøre noe som kan gjøre vondt. Jeg er veldig fornøyd med henne som tannlege og kan anbefale henne på det varmeste.

Ikke alle får slipoe til i munnen min

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha vært pasient i tanndunastiet GodTanna siden 1971 (!) vet jeg hva jeg snakker om når jeg sier at Kariann er hel ved. Hun har fått skikk på tanngarden min, og det er det jeg trenger tannlege til. Takk Kariann! Det er dyrt å ha avtaler med deg, men det har jeg klart foreløpig med konas hjelp.