Caroline Häggkvist

Fornebu Tannlegesenter, Vital Tannhelse - Majorstuen

Autorisasjon (2018)

Fornebu Tannlegesenter Priser mangler
Vital Tannhelse - Majorstuen Priser mangler

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Caroline Häggkvist er tannlege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Caroline Häggkvist

Veldig dyktig og imøtekommende!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg vil anbefale Caroline på det varmeste. Jeg bestilte time da det var 1,5 år siden sist jeg hadde vært hos tannlegen og det viste seg at jeg hadde 5 hull i tennene. Jeg var gravid i åttende måned og den første timen min ble litt dramatisk da jeg nesten besvimte i tannlegestolen. Caroline var veldig profesjonell og forståelsesfull og jeg ble tatt veldig godt vare på slik at vi fikk fullført timen. Den neste timen foreslo Caroline at jeg skulle ligge på siden slik at jeg ikke ble svimmel og hun tok jevnlig pauser.

Har aldri opplevd å bli så godt ivaretatt hos noen annen tannlege!

En virkelig dyktig og forståelsesfull tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Med tannlegeskrekk og en knekt jeksel som måtte ordnes tok jeg kontakt og fikk time. Her møtte jeg en tannlege som er grundig, behagelig og informativ. Et lite hull ble ordnet uten bedøvelse, første gang siden barneskolen for min del.

Så var det en rotfylt, knekt jeksel som måtte opereres ut. Det var et krevende inngrep for oss begge, men dette ble ordnet så behagelig som det var overhode mulig. Forklaring underveis, pause om jeg trengte det. God informasjon om alternativene etterpå: Bro / implantat eller ha det som det er. Anbefales på det varmeste, ikke minst om du syns det er vanskelig å få tannlegebehandling.

Veldig profesjonell

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Caroline er imøtekommende, lyttende og veldig profesjonell i det hun gjør.
Jeg har i årevis gått med skrekk og skam for tannleger og hun har hjulpet meg trygt gjennom dette.
Veldig, veldig glad for å ha henne som tannlegen min!

professional dentist

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Thank you for the treatment. I am happy with the result and I am glad that I received your professional and nice dental care, especially your kindly and patient explanation.

Grundig, hyggelig og behagelig!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Caroline tar seg god tid til pasienten, og gjør at tannlegebesøket føles trygt og behagelig. Kan virkelig anbefales!