Shan Aslam

Shan Aslam er tannlege i Indre Østfold og Seljord

Siste vurderinger av Shan Aslam

Godt inntrykk

Klinikk: Tannklinikken Seljord Skrevet

Hyggelig ung mann. Var der med mine to barn og de hadde en fin opplevelse. Flink til å vise å informere.

Barnetannlege

Klinikk: Tannklinikken Seljord Skrevet

Dyktig, hyggelig, veldig flink til å skape tillit hos barna og ufarliggjøre tannlege besøket. Min sønn på snart seks år har forhåpentligvis fått bult med tannlegeskrekken han hadde tidligere!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannklinikken Seljord Skrevet

[navn fjernet av moderator] syntes du var veldig dyktig og effektiv. Du var høfleg, snill og omsorgsfull. Anbefales på det varmaste.

Svært flink tannlege!

Klinikk: Tannklinikken Seljord Skrevet

Aldri følt meg bedre etter en tannbehandling! Aslam kan virkelig faget sitt både teoretisk og teknisk, samtidig som han er behagelig og sympatisk. Flink til å forklare alt han gjør på en forståelig måte, slik at absolutt ingenting kommer som en overraskelse. Tenk om alle tannleger var sånn.

Svært behagelig og flink tannlege

Klinikk: Tannklinikken Seljord Skrevet

Han forklarar og viser rng.bilder, spør om eg ønskjer behandling ut frå det eg ser på bilde, han brukar god tid, viser stor respekt og gjennomfører behandlinga svært trygt og heile tida med informasjon om kva han gjer.
Sjeldan å møte ein så klok tannlege i høve pasientens behov! Eg er svært fornøgd.