Torill Arntsen

Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Telefonnummer73 80 20 5073 80 20 ...
Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Torill Arntsen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Torill Arntsen

Super tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Hun virker veldig dyktig. Gjør fornuftige vurderinger og gir rett behandling. Forklarer grundig hva hun gjør. Som person er hun veldig trivelig og empatisk. Det er som regel lett å få time. Og hvis det viser seg å være noe "smatteri" som ikke krever behandling kommer det av og til ingen regning :-). Den beste tannlegen jeg har hatt ila. mine 50 år.

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men med Torill som tannlege, så er tannlegetimene en lek. Ikke bare er hun utrolig hyggelig, men også veldig dyktig.

Fantastisk! Smilende, hyggelig og dyktig!

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Kjempeflink! Både i fag og medmenneskelighet! Flink til å forklare underveis. Trygg og rolig. Presis, hyggelig og smilende.

Behagelig opplevelse hos tannlegen!

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

I dag var jeg og fikk behandling hos tannlegen, etter å ha «tygd» ut en gammel amalgam fylling.
Jeg ble ønsket velkommen av en hyggelig tannlegesekretær, som viste meg veien til tannlegekontoret. Deretter kom tannlegen, som var en meget hyggelig kvinne, som fikk en kort informasjon om min tannlegehistorikk, før hun «stred til verket». I løpet av drøye 20 minutter hadde hun fjernet amalgamfyllingene i to tenner, og byttet de med to nye «plast fyllinger», uten at jeg merket at hun hadde gjort ferdig jobben. Det var en helt behagelig opplevelse, som ble forsterket når jeg skulle betale. 1800,- for denne jobben er en god pris!!

Den mest behagelige tannlege jeg har hatt

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Rolig og behagelig vesen, flott dame🤗 fantastisk tannlege.. Gleder meg hver gang jeg skal besøke Torill, og hun gjør alltid en god jobb.