Torill Arntsen

2009

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Prisliste

Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Telefonnummer73 80 20 5073 80 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7, Inng. A 2.etg 7014 Trondheim
Torill Arntsen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Torill Arntsen

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men med Torill som tannlege, så er tannlegetimene en lek. Ikke bare er hun utrolig hyggelig, men også veldig dyktig.

Fantastisk! Smilende, hyggelig og dyktig!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Kjempeflink! Både i fag og medmenneskelighet! Flink til å forklare underveis. Trygg og rolig. Presis, hyggelig og smilende.

Behagelig opplevelse hos tannlegen!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

I dag var jeg og fikk behandling hos tannlegen, etter å ha «tygd» ut en gammel amalgam fylling.
Jeg ble ønsket velkommen av en hyggelig tannlegesekretær, som viste meg veien til tannlegekontoret. Deretter kom tannlegen, som var en meget hyggelig kvinne, som fikk en kort informasjon om min tannlegehistorikk, før hun «stred til verket». I løpet av drøye 20 minutter hadde hun fjernet amalgamfyllingene i to tenner, og byttet de med to nye «plast fyllinger», uten at jeg merket at hun hadde gjort ferdig jobben. Det var en helt behagelig opplevelse, som ble forsterket når jeg skulle betale. 1800,- for denne jobben er en god pris!!

Den mest behagelige tannlege jeg har hatt

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Rolig og behagelig vesen, flott dame🤗 fantastisk tannlege.. Gleder meg hver gang jeg skal besøke Torill, og hun gjør alltid en god jobb.

Dyktig og trivelig tannlege - mulig å få time rask ved "krise"

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Trondheim Skrevet

Dyktig, effektiv og trivelig tannlege, som man føler gjør det tannmessige beste (uten å tenke "hvordan få inn mest mulig penger").

Meget fornøyd med behandlingen jeg fikk ved et par hastehistorier i våren 2013.