Jyan Khalid

Åmot tannklinikk (Rena, Hedmark)

2013

Åmot tannklinikk (Rena, Hedmark) Prisliste

Åmot tannklinikk (Rena, Hedmark)
Prestegårdsvegen 2 2450 Rena
Jyan Khalid er tannlege i Åmot

Siste vurderinger av Jyan Khalid

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Åmot tannklinikk (Rena, Hedmark) Skrevet

Effektiv, imøtekommende og morsom. Direkte, men informerende, hyggelig og profesjonell. Er trygg på seg selv, og behandlingsmetoder.

Velges ikke igjen!

Klinikk: Åmot tannklinikk (Rena, Hedmark) Skrevet

Var hos denne tannlegen på kontroll. Ble ikke tatt imot på en god måte, kun sendt inn på et rom. Fikk beskjed om å fortelle hvordan jeg renset tennene mine (spørrende på den måten at det ikke virket som det var en naturlig sak for meg å gjøre) fortalte jeg pusset de og brukte tanntråd. Noe som ble notert på pc.Videre ble jeg spurt hva jeg pleide å drikke!? Jeg svarte litt overrasket vann. Da fikk jeg spørsmål om jeg noen gang drakk brus eller saft. Jeg fortalte jo at det selvfølgelig har hendt! Da ble jeg spurt om hvor ofte.. Som voksen og personlig ansvarsfull ble litt satt ut av disse spørsmålene. Jeg veit naturlig nok hva som er sunt for tennene og kroppen og trenger ikke å få det spesifisert av en tannlege når det ikke har hatt noen påvirkning på tennene mine.. opplevde hele timen som nedverdigende og ikke en koselig opplevelse. Virket som jeg som pasient var til bry. Etter min mening oppfører man seg ikke sånn mot et voksent menneske.